پیش بینی ‌وقوع‌ دمای بالای ۵۰ درجه در خوزستان در ۶ روز متوالی

تبلیغات بنری


هورناز (هورناز):

ایسنا: مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به پیش بینی افزایش دما از روز دوشنبه در اکثر مناطق استان، گفت: تداوم روزهای با دمای 50 درجه به بالا به مدت بیش از شش روز، افزایش دما را در پی خواهد داشت. درجه حرارت حداقل در شب و باعث می شود روزهای بسیار گرم و گرم در استان خوزستان تجربه شود.

محمد سبزذری گفت: از روز دوشنبه (7 خرداد) در اکثر مناطق استان خوزستان شاهد افزایش دما خواهیم بود به طوری که احتمال دمای بالای 50 درجه تا روز جمعه در مرکز، غرب، جنوب غرب و شمال خوزستان بالا خواهد بود. استانداری.

وی افزود: در این مدت با توجه به جریانات جنوبی و افزایش رطوبت دمای هوا در نواحی جنوبی و ساحلی کمتر از 50 درجه خواهد بود اما با جریانات شمال غربی از شنبه تا اواسط هفته آینده شاهد رسیدن دما خواهیم بود. 50 درجه به بالا در اکثر مناطق استان خوزستان.

سبزی زاری گفت: روزهای متوالی با دمای 50 درجه به بالا به مدت بیش از شش روز حداقل در شب افزایش دما را به دنبال خواهد داشت و استان خوزستان را در معرض روزهای بسیار گرم قرار می دهد.

وی گفت: در صورت وقوع این وضعیت از نظر توالی روزهای با دمای بالای 50 درجه یک رکورد در ده سال اخیر خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان بر کاهش مصرف برق شهروندان خوزستانی در روزهای آینده تاکید کرد و گفت: با وجود اینکه روز دوشنبه تعطیل است و دو روز بین تعطیلی تا پنجشنبه و جمعه فاصله است، اما مدیریت خواهد شد. بار برق شبکه برق تا حدودی توالی روزهای با دمای 50 درجه به بالا به مدت حدود یک هفته در خوزستان شرایط پیچیده ای را ایجاد می کند، بنابراین به دلیل فشار مضاعف بر شبکه توزیع برق و جلوگیری از قطع ناگهانی برق. برای نظارت بر الگوی مصرف برق.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *