رادیو و تلویزیون اسرائیل: موافقت مقام‌های امنیتی ارشد اسرائیل با خروج از غزه در صورت انجام توافق مبادله اسرا

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایرنا: رسانه‌های وابسته به رژیم صهیونیستی شامگاه دوشنبه از موافقت مقامات امنیتی وابسته به رژیم صهیونیستی برای خروج از غزه در صورت توافق تبادل اسرا خبر دادند.

به گزارش الجزیره، رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که مقامات ارشد امنیتی این رژیم تایید کردند که در صورت اجرای توافق تبادل اسرا، ارتش می تواند غزه را به طور کلی ترک کند.

بر اساس این گزارش، خروج کامل ارتش رژیم صهیونیستی از غزه به مدت 6 هفته منجر به بازگشت نیروهای حماس نخواهد شد.

از سوی دیگر، نظرسنجی شرکت رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی نشان داد که 62 درصد از ارتش رژیم صهیونیستی با توافق تبادل اسرا با حماس موافقت کرده اند.

در همین راستا، آیزاک هرتزوگ، رئیس رژیم صهیونیستی – (دوشنبه) موافقت کامل خود را با هرگونه توافقی که منجر به آزادی اسرای صهیونیست شود، اعلام کرد.

همزمان، رسانه های صهیونیستی شامگاه یکشنبه اعلام کردند که تیم مذاکره کننده برای پیشرفت در مذاکرات با حماس چراغ سبز دریافت کرده است.

به گزارش این خبرگزاری، بیش از 9 ماه از هجوم به الاقصی و اسارت تعدادی از صهیونیست ها به دست مقاومت فلسطین در نوار غزه می گذرد و با وجود تجاوزات گسترده به این منطقه، این رژیم در بمباران هوایی و توپخانه ای این رژیم به مناطق مختلف نوار غزه نه تنها توانستند اسرای فوق را آزاد کنند، بلکه تعداد زیادی از آنها به شهادت رسیدند.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی که مخالف آتش بس در نوار غزه است، امکان دستیابی به توافق برای آزادی اسرای صهیونیست در ازای آزادی اسرای فلسطینی از زندان های این رژیم را تکذیب کرد. این امر موجب اعتراض گسترده خانواده های این زندانیان در سرزمین های اشغالی شد. در حالی که آنها خواستار توافق با حماس برای آزادی اسرای صهیونیست هستند، نتانیاهو که مطمئن است پس از پایان جنگ به اتهام فساد محاکمه خواهد شد، از هرگونه توافق در این زمینه جلوگیری می کند.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *