آیفون تاشدنی اپل تا دو سال آینده از راه می‌رسد؛ اما نه برای رقابت با زد فولد

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ظاهرا در یکی دو سال آینده شاهد رونمایی از آیفون های تاشو خواهیم بود که ممکن است شباهت هایی به گوشی های تاشو سامسونگ داشته باشند.

طبق اطلاعات، اپل همچنان در حال کار بر روی یک آیفون تاشو است که ممکن است تا سال 2026 عرضه نشود. گفته می شود این گوشی هوشمند به صورت افقی تا می شود. مشابه طراحی تاشوی سامسونگ گلکسی زد فلیپ.

در اوایل مارس 2014، The Information گزارش داد که اپل در مراحل اولیه تولید دو نمونه اولیه آیفون تاشو است. با این حال، به نظر می رسد که اپل در حال حاضر بر روی یک طراحی خاص استقرار یافته است. زیرا اطلاعات می گوید این دستگاه دارای نام مستعار داخلی (V68) است. این نشان می دهد که این ایده مرحله مفهومی را پشت سر گذاشته و در حال حاضر با مشارکت تامین کنندگان در حال ساخت است.

همانطور که اشاره کردیم، گوشی تاشو اپل قصد رقابت با گوشی تاشوی مانند Samsung Z Fold 6 را ندارد و طراحی مشابه Z Flip 6 (طراحی پوسته) خواهد داشت.

بر اساس گزارش ها، اپل همچنان در تلاش است تا در حالت باز، قاب این آیفون را تا حد امکان کم عمق کند و دستگاه را باریک تر کند. این گزارش گزارش اخیر دیجی‌تایمز را تایید می‌کند که جزئیات مشابهی درباره برنامه‌های اپل برای یک گوشی تاشو ارائه می‌دهد.

شایعات اخیر حاکی از آن است که اپل در حال کار بر روی یک دستگاه تاشو مانند مک بوک است که می تواند در اوایل سال 2026 عرضه شود.

علاوه بر کار بر روی تلفن های تاشو، The Information گزارش می دهد که اپل ممکن است در سال آینده آیفون را با دیافراگم مکانیکی به روز کند که به کاربران امکان می دهد جلوه عمق میدان را به دست آورند.

افکت عمق میدان در حالی که سوژه را در فوکوس نگه می دارد، پس زمینه تصویر را تار می کند. همچنین شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه اپل در حال کار بر روی آیفون بسیار نازک تری برای سال 2025 است.

منبع: زومیت

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *