حاج علی اکبری، امام جمعه تهران: دعوتنامه دانشگاه‌های آمریکا افتخاری ندارد؛ شیطان هم هر روز برای ما دعوت نامه می‌فرستد

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

مهر: نماینده رهبری اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان گفت: – دانشجویان دانشگاه های کشورهای غربی نه تنها خواهان آزادی مردم فلسطین هستند، بلکه تمام فلسطین متعلق به فلسطینیان است.

حجت الاسلام حاج علی اکبری در جمع اعضای اردوی ملی پسران در اردوی اردوبهشت مشهد؛ وی به آیه سالانه اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی اشاره کرد و گفت: آنچه در آیه امسال خودنمایی کرد: جهاد فی سبیل الله . به طور کلی خداوند چارچوب خلقت را به گونه ای قرار داده است که مجاهد و صبور شناخته شود.

نماینده ولی فقیه در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی گفت: کسانی که به دنبال آسایش در این دنیا هستند; به طور کلی جریان اصلی خلقت و هدف خداوند متعال را نمی دانند. لذت مطلقاً در این دنیا معنایی ندارد. – انسان حالش خوب است و فردا ده خبر بد می شنود; – موفق می شود و فردا شکست می خورد. این اساس خلقت و طبیعت است. همچنین خداوند در قرآن می فرماید: ما انسان را در سختی آفریدیم.

حاج علی اکبری افزود: اگر خداوند سعادت و آسایش بنده را در این دنیا می خواهد; به امامان و پیامبران تأثیرگذار که دوستشان دارم. آسایش و شادی را فراهم می کرد.

حجت الاسلام حاج علی اکبری با بیان اینکه این وعده خداوند است که پیروزی و پیروزی نزدیک است. فرمود: اما ما باید به این درک توحیدی برسیم که هر پیروزی و پیروزی از یاری خداست و هر شکستی از سربلندی و کوتاهی ماست، اما این امتحان الهی احکامی دارد. باید بجنگی و رنج بکشی. در این مبارزه الهی نباید به دنبال آسایش و اطمینان و بینش باشیم.

دعوت از دانشگاه های آمریکا افتخاری نیست

وی خاطرنشان کرد: جوانی مدعی و رجزخوانی دعوت نامه ای بود که از سوی یکی از دانشگاه های خارجی برای وی ارسال شده بود. گفت: افتخار این دعوت دانشگاه خارجی چیست؟ شیطان نیز هر روز برای ما دعوت نامه می فرستد; – غرب بهترین های خود را نشان داده است. – شاهد جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت آمریکا از این جنایات هستیم. – ما شاهد بدبختی ترامپ از هر نظر هستیم، بایدن کثیف و پیر. جای تاسف است که کسانی هستند که دعوت از این افراد پست را افتخار می دانند.

حاج علی اکبری با اشاره به وقایع منطقه و غزه گفت: از سوی دیگر جوانان سرافراز غزه شجاعانه زیر انواع بمب ها و موشک ها ایستاده اند. بیش از شصت درصد از زندگی و خانه خود و بسیاری از آنها خانواده خود را از دست داده اند، تنها با چند خرما در روز روزه می گیرند.

نماینده رهبری اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی افزود: این یک جهاد الهی است و در نهایت عزت و عزت برای جوانان فلسطینی و ننگ و شکست در نظر مردم جهان است. برای جوانان فلسطینی است.» رژیم صهیونیستی و حامیان غربی اش این وعده الهی است که جهاد را به ارمغان می آورد. آنها کل سرزمین فلسطین را برای فلسطینیان می خواهند.

وی با اشاره به اینکه برخی از دانش آموزان خواستند که ما تعیین تکلیف کنیم و خود را با بخش ها مقایسه کنیم، خاطرنشان کرد: وی گفت: روزی که اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی مانند دفاتر باشد. افتتاحیه انجمن های اسلامی خوانده شود.

حجت الاسلام حاج علی اکبری خاطرنشان کرد: البته ما خطوط اصلی را مشخص می کنیم، اما در مدرسه چه اقداماتی باید انجام شود و دانش آموزان چگونه رفتار کنند. شما دانشجویان باید این را به ما بگویید.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *