رسمی: زیلیکیچ به استقلال پیوست

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

استقلالی ها پس از جذب میلاد زکی پور، رامین رضاییان، محمدحسین اسلامی، علیرضا کوشکی و سامان فلاح، از آلمدین زلیکیچ به عنوان ششمین انتقال تابستانی خود نام برده اند.

ایلامدین زلیکیچ که در هفته های گذشته بحث حضورش در استقلال مطرح شده بود، در تهران ظاهر شد و برای امضای قراردادی دو فصل و شاگردی جواد نکونام به توافق رسید.

این وینگر 28 ساله فصل گذشته 28 بازی در لیگ برتر بوسنی و هرزگوین با تیم سارایوو در رده چهارم انجام داد که در این مدت 8 گل به ثمر رساند و 5 پاس گل نیز در جام حذفی به ثمر رساند در دو بازی مقدماتی لیگ اروپا، اما پس از پایان دوران حرفه ای خود در این باشگاه تصمیم گرفت به ایران بیاید و با استقلال قرارداد ببندد.

زلکیچ اولین بازی ملی خود را با تیم ملی بوسنی و هرزگوین در سال 2020 در لیگ ملت های اروپا انجام داد که در آن به عنوان یار تعویضی در آخرین لحظات مقابل هلند ظاهر شد و هفت ماه بعد در بازی تدارکاتی مقابل دانمارک به میدان رفت.

2057255

بازیکن جدید استقلال که تجربه دعوت شدن به تیم ملی بوسنی و هرزگوین را در مقاطع مختلف دارد، هفت ماه پیش سومین و آخرین بازی ملی خود را در هفته دهم مرحله گروهی انجام داد و به عنوان یار تعویضی مقابل یورو انتخاب شد. اسلواکی .

ژلیچیچ قبل از پیوستن به سارایوو، یک فصل و نیم برای اف سی لیوبلیانا در اسلوونی بازی کرد و 45 بازی در لیگ برتر این کشور انجام داد و 8 گل به ثمر رساند و 5 پاس گل داد.

این بازیکن بوسنیایی در فصل 16-2015 22 بازی در لیگ برای نووی پازار صربستان انجام داد و یک سال بعد در تیم گوریکا کروات بازی کرد اما پس از آن در هفت فصل متوالی یک سال و نیم در اسلوونی بود و در مواردی دیگر. او در لیگ برتر انگلیس برای کشورش بازی کرد اما حالا تصمیم دارد به آسیا بیاید و برای باشگاه استقلال بازی کند.

زلکیچ که فصل گذشته کاپیتان سارایوو در لیگ برتر بوسنی بود، بهترین عملکرد خود را در سال های اخیر برای همین باشگاه انجام داد و حالا قراردادی دو ساله با استقلال امضا کرده است.

2057256

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *