بیوگرافی و زندگینامه کت دنینگز / از این بازیگر چه می‌دانیم؟

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

نام واقعی: کاترین ویکتوریا لیتاک

نام صحنه: کت دنینگز

تاریخ تولد: 13 ژوئن 1986، برین ماور، پنسیلوانیا، ایالات متحده

دین: یهودی

حرفه: بازیگر

سال های فعالیت : 2000 – هم اکنون

وضعیت تأهل: متاهل

قد: 163 سانتی متر

وزن: 58 کیلوگرم

رنگ: چشم آبی

رنگ مو: قهوه ای تیره

بیوگرافی کت دنینگ

کت دنینگز با نام کاترین ویکتوریا لیتاک در برین ماور، پنسیلوانیا، نزدیک فیلادلفیا به دنیا آمد. او آخرین فرزند از پنج فرزند خانواده‌ای است که پدرش جرالد لیتواک، متخصص داروسازی مولکولی و مادرش الن (شاتز)، گفتار درمانگر و شاعر است. خانواده او اصالتاً یهودی روسی هستند. کت دو برادر بزرگتر دارد و کوچکترین فرزند خانواده اش است.

پدر و مادرش او را بسیار دوست دارند و او یکی از محبوب ترین و کوچک ترین فرزندان خانه اش است. والدین کت دنینگ او را بیش از هر کس دیگری دوست داشتند و گواه این امر این است که در اولین روز تحصیل در مدرسه مرکزی دوستان، بچه هایی که با آنها درس می خواند، او را به دلیل نوع لباس پوشیدنش مسخره کردند. نیم روز به خانه آمد و گریه می کرد. والدینش تصمیم گرفتند که او در خانه درس بخواند و متعاقباً، کت دیپلم دبیرستان خود را در سن چهارده سالگی به دست آورد. پس از آن، خانواده او به لس آنجلس، کالیفرنیا نقل مکان کردند تا به طور تمام وقت از حرفه بازیگری کت حمایت کنند.

حرفه کت با بازی در تبلیغات شروع شد و سپس راهی تلویزیون شد. او کار خود را با بازی در سریال HBO (2000) آغاز کرد و در سریال‌های دیگری مانند «تربیت یک بچه» (2001)، «جوخه جیغ» (2002)، «اوروود» (2002) و “اوروود” (2002). بدون ردی» (۱۳۸۱) و… ایفای نقش کرد.

کت اولین فیلم خود را با نقش‌های مکمل در فیلم‌های Raise Your Voice (2004)، باکره 40 ساله (2005) و Big Mama's House 2 (2006) انجام داد. او بعداً برای نقش‌هایش در فیلم‌های خرگوش (2008) و فهرست پخش بی‌پایان نیک و نورا (2008) شناخته شد.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *