بیشترین افت قیمت در بازار به این خودرو رسید؟ / بازگشت قیمت رانا پلاس به مرز ۶۰۰ میلیون تومان+ جدول

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

تک نیوز: روند نزولی قیمت ها در بازار خودرو که از چند روز پیش آغاز شده بود، – چهارشنبه 12 مرداد 1403 ادامه یافت و بر اساس مشاهدات میدانی، قیمت اکثر خودروهای داخلی در معاملات – کاهش یافت.

پیش فروش چهار محصول سایپا برای متقاضیان ثابت، طرح جمعیت جوانان، حمایت خانواده و تعویض خودروی فرسوده از دلایلی است که می توان به کاهش قیمت خودرو در بازار اشاره کرد. از سوی دیگر انتظارات دولت جدید از صنعت خودرو نیز در کاهش قیمت خودرو تاثیرگذار بود.

از سوی دیگر، قیمت دلار همواره به عنوان یکی از مهم ترین محرک های بازار خودرو شناخته شده است. امروزه این استاندارد نوسانات را کاهش داده و بازار خودرو را تحت تاثیر قرار داده است. کارشناسان کاهش نرخ ارز را یکی از عوامل اصلی کاهش قیمت خودرو در بازار می دانند.

با بررسی قیمت خودروهای داخلی مشخص شد که بیشترین کاهش – مربوط به خودروهای «تارا اتومات وی 2» و «رانا پلاس» در بازار بوده که بر اساس این شرایط، رانا پلاس با کاهش 10 میلیونی مواجه شد به میزان 600 میلیون

قیمت محصولات ایران خودرو

در میان محصولات شرکت ایران خودرو – قیمت «داینا پلاس توربو اتوماتیک»، «پژو 207 پانوراما اتوماتیک»، «هایما S7»، «تارا اتوماتیک V2»، «پژو پارس LX» و «رانا پلاس» ارزیابی شد. “. به گزارش خبرنگار تک نیوز، قیمت داینا پلاس توربو اتوماتیک – در بازار به 960 میلیون تومان رسید و قیمت تغییری نکرده است. از سوی دیگر با بررسی بازار می توان گفت که پژو 207 موتور اتوماتیک U5P مدل 1402 به قیمت 960 میلیون تومان رسیده است. به گزارش «تخاص نیوز»، قیمت «هایما اس 7 پلاس» نیز به یک میلیارد و 600 میلیون تومان رسید. همچنین ارزیابی ها نشان می دهد «تارا وی 2 اتوماتیک» مدل 1402 – به قیمت 880 میلیون تومان در بازار رسیده و 10 میلیون کاهش داشته است. قیمت تمام شده «رانا پلاس» به 600 میلیون تومان در بازار رسید و 10 میلیون کاهش را تجربه کرد. اما در میان معروف ترین خودروهای ایران، پژو پارس LX مدل 1402، قیمت آن – با کاهش 5 میلیون تومانی به 830 میلیون تومان رسید.

آیا این خودرو بیشترین کاهش قیمت را در بازار داشته است؟  / بازگشت قیمت رانا پلاس به محدوده 600 میلیون تومان + جدول

قیمت محصولات سایپا

از بین محصولات سایپا قیمت خودروهای «شاهین جی»، «تیبا هاچ بک EX»، «کوئیک گیر آر»، «کوئیک گیر اس»، «اطلس» و «سینا گیر اس» مورد ارزیابی قرار گرفت. از سوی دیگر قیمت شاهین جی – در بازارها به 700 میلیون تومان رسید و تغییری در قیمت نداشته است. اما در بین خانواده کویک، – شاهد ثبات قیمت بودیم و “دنده کویک آر” ۴۱۰ میلیون تومان و “کیویک دنده اس” ۴۱۰ میلیون تومان قیمت گذاری شد. به گزارش پایگاه خبری «تخاص»، ارزیابی بازار نیز نشان می دهد که تیبا هاچ بک EX – قیمت گذاری نشده است. بررسی بازار همچنین نشان می دهد که قیمت «ساینا دنده اس» به 405 میلیون تومان رسیده و تغییری در قیمت نداشته است. بررسی ها نیز نشان می دهد «اطلس» – با افت 5 میلیونی در بازار 510 میلیون تومان قیمت دارد.

آیا این خودرو بیشترین کاهش قیمت را در بازار داشته است؟  / بازگشت قیمت رانا پلاس به محدوده 600 میلیون تومان + جدول

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *