نماینده ویژه مخبر: مدیر بیمارستان قائم رشت برکنار شد

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

تسنیم: سرپرست نماینده ویژه رئیس جمهوری با بیان اینکه قصور مدیریت بیمارستان القائم بر اساس گزارش های دستگاه ها مشخص است، گفت: در حوزه های نظارتی اقداماتی انجام شده است و در این زمینه مدیران مقصر برکنار شدند.

محمود حسینی پور معاون دفتر رئیس جمهور و سرپرست نماینده ویژه رئیس جمهور که شب گذشته برای بررسی ابعاد حادثه آتش سوزی بیمارستان خصوصی قائم رشت به گیلان آمده بود، ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: از عصر دیروز وارد شدم. استان به دستور رئیس جمهور.» از بیماران بیمارستان القائم که به مراکز درمانی دیگر منتقل شده بودند عیادت کردم و صبح امروز جلسات کارشناسی متعددی از جمله جلسه شورای تامین در خصوص بررسی دقیق برگزار کردم. ابعاد این حادثه.

وی به پیگیری و بررسی ابعاد مختلف این حادثه در جلسه شورای تامین استانداری اشاره کرد و افزود: از طرف های مختلف گزارش هایی ارائه شد که در این گزارش ها بی توجهی برخی افراد به وضوح نمایان شد.

سرپرست معاونت ریاست جمهوری ادامه داد: در بیمارستان القائم رشت، کوتاهی مدیریت بیمارستان کاملاً مشخص است و در این زمینه تصمیم بر عزل مدیر آن صادر شد، اما در حوزه نظارت، کوتاهی هایی صورت گرفت. در طول گفتگو همان طور که با استاندار گیلان صحبت کردم، برخی مدیران عزل می شوند.

وی در ادامه با بیان اینکه کار کارشناسان در زمینه ریشه یابی این حادثه از سوی دادستان عمومی و انقلاب گیلان در حال پیگیری است، افزود: امروز در این جلسات با حضور دستگاه های مختلف تصمیماتی اتخاذ شد و تصمیماتی در این زمینه اتخاذ شد. بر این اساس با تمامی عواملی که در حوزه نظارتی دخیل بوده و به وظایف خود عمل نکرده اند قاطعانه و جدی برخورد کرده و برابر قانون با آنها برخورد خواهد شد.

حسینی پور ضمن تسلیت به خانواده جانباختگان حادثه آتش سوزی بیمارستان القائم (عج) گفت: سرپرست ریاست جمهوری بر رسیدگی به بیماران و خانواده های متوفیان تاکید جدی کرد و در این راستا دستورات و اقدامات لازم صادر شد. گرفته شدند.

وی ابراز امیدواری کرد که با این اقدامات بازسازی و بهره برداری از بیمارستان القائم رشت با حضور مدیر جدید با تاییدیه دانشگاه علوم پزشکی و فعال شدن این مرکز درمانی به سرعت از سر گرفته شود.

سرپرست معاونت ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: این بیمارستان یکی از بیمارستان ها و مراکز درمانی خوب و ارزشمند استانداری است و در گذشته خدمات خوبی ارائه کرده است و امید است با همکاران بسیار خوب این مرکز همکاری لازم را داشته باشد. در زمینه های پرستاری و پزشکی و در اسرع وقت شاهد خدمات رسانی این مرکز درمانی به بیماران خواهیم بود.

اسدالله عباسی استاندار گیلان نیز با بیان اینکه مشکلات فنی این بیمارستان در حال رسیدگی است، اظهار داشت: علل این حادثه نیز در حال مشخص شدن است و کار به سرعت و با تمام جوانب فنی و کارشناسی ادامه دارد.

وی بیان کرد: بیماران انتقال یافته از بیمارستان قائم رشت به سایر مراکز درمانی هم اکنون تحت معاینه و پیگیری درمان و سلامت آنها هستند.

نماینده عالی دولت در گیلان ابراز امیدواری کرد هر چه زودتر بیمارستان قائم رشت به خدمت بازگردد.

وی همچنین از مسئولان بیمارستانی و ارگان های دولتی خواست برای جلوگیری از وقوع این گونه حوادث و بررسی و اطمینان از ایمنی مجتمع ها در ابعاد مختلف، تمهیدات فنی لازم را انجام دهند.

صبح امروز (سه شنبه 9 خرداد) بیمارستان القائم (عج) رشت در معرض آتش سوزی قرار گرفت که با تلاش نیروهای آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت، آتش سوزی مهار شد در بیمارستان القائم (عج). در رشت از اتاق تاسیسات برق اورژانس در زیرزمین بیمارستان شروع شد. این موضوع توسط کارشناسان در حال بررسی دقیق است.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *