رییس صداوسیما: حق پخش مسابقات المپیک را خریده‌ایم

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایسنا: رئیس سازمان صدا و سیما درباره عدم اعزام تیم پخش به پاریس برای پوشش خبری المپیک تصریح کرد: پخش این برنامه خریداری شده و به زودی تیم رسانه ای اعزام می شود.

پیمان جبلی سرپرست صدف و سیما در پشت صحنه سریال طوبی در پاسخ به سوال خبرگزاری ایسنا درباره علت تاخیر در اعزام تیم رسانه ای برای پوشش بازی های المپیک 2024، توضیح داد: خیلی از سرمان گذشت. گام های دشوار برای ارسال همکاران و همچنین دریافت سیگنال های مسابقه. ما هم با کشور میزبان و هم با شرکت خدمات ژاپنی در ارتباط بودیم، اما اگر اشتباه نکنم یکی از سخت ترین بازی های المپیک بود که جدا از اعلام رسانه ای پیگیری های مفصلی داشتیم تا اینکه در نهایت موفق شدیم. انعقاد قرارداد سیگنال رسانه ای کامل و اعزام تعداد زیادی از همکاران از جمله کلیه اعضا در اسرع وقت.

الجبلی با تایید خرید حق پخش بازی های المپیک 2024، خاطرنشان کرد: کار اخذ روادید برای تیم رسانه – و فردا به پایان می رسد.

سپس اظهار داشت که در زمینه دریافت سیگنال و اخذ ویزا با پروسه بسیار سختی روبرو بوده اند که به همین دلیل واسطه نشدند تا مراحل به درستی انجام شود.

رئیس صداوسیما در خصوص پخش بازی های المپیک 2024 تایید کرد: در حال حاضر مشکلی وجود ندارد و انشالله با توجه به اینکه حق پخش را خریداری کرده ایم، همه بازی های المپیک را به مردم ارائه خواهیم کرد. همچنین امیدواریم بسته رسانه ای بدون کوچکترین ایرادی ارسال شود و عملکرد خوبی داشته باشد.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *