آماتور‌ها در فوتبال عربستان با حقوق میلیارد تومانی

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ورزش سوم: 20 هزار یورو (1.26 میلیارد تومان) حقوق ماهیانه، خانه و ماشین این زندگی است که عربستان به فوتبالیست های آماتور پیشنهاد می دهد.

عربستان با پیشنهادات غیرقابل انکار به دنبال جذب استعدادهای اروپایی است اما نگاه ویژه ای به بازیکنان نیمه حرفه ای و آماتور فوتبال پایه دارد.

در واقع عربستان مصمم است که به یک قدرت جهانی فوتبال تبدیل شود. چند فصلی است که لیگ های بزرگ اروپایی شاهد انتقال ستاره های خود به دسته چک تیم های عربستانی هستند. کریستیانو، بنزما، نیمار، کانته و… اما برای اینکه اعتبار بیشتری برای فوتبال کشورشان کسب کنند، تصمیم گرفتند یک قدم فراتر بروند: هر کاری که می توانند برای ارتقای فوتبال پایه انجام دهند.

چندی پیش مشخص شد که با حقوق ماهیانه 20 هزار یورو (1.26 میلیارد تومان)، پروازهای شخصی، خانه و ماشین، بازیکنان جوان و آماتور را برای رفتن به فوتبال عربستان ترغیب می کنند. این وضعیت رویایی فوتبالیست هایی است که حتی رویای رسیدن به چنین شرایطی را در اروپا ندارند.

البته یک سری الزامات نیز برای واجد شرایط بودن وجود دارد: در دسترس بودن برای سفر فوری، داشتن حداقل 30 سال سن و داشتن پروفایل در بازار نقل و انتقالات یا وب سایت ورزشی روزانه تیم هایی که در آنها بازی کرده اند.

به این ترتیب عربستان سعودی می خواهد استعدادهای جوان اروپایی را برای ساخت پروژه ورزشی مبتنی بر فوتبال خود جذب کند.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *