گروگانگیری ناکام در غرب تهران/ بازداشت ۲ آدم‌ربا با شلیک پلیس

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

خبرگزاری دانشجویان ایران: رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری دو آدم ربا و آزادی گروگان ها در کمتر از دو ساعت در روز گذشته خبر داد.

سرهنگ علی قاسم پور در تشریح جزئیات این خبر گفت: روز گذشته در پی مراجعه یکی از شهروندان به کلانتری 154 و اعلام ربوده شدن فردی 34 ساله توسط افراد ناشناس، بلافاصله اقدامات اولیه در این راستا آغاز و اقدامات مقدماتی انجام شد. در این راستا اتخاذ شدند. با حساسیت ویژه تیم عملیات در کلانتری با این موضوع برخورد شد.

وی ادامه داد: بررسی های اولیه نشان داد آدم ربایان طی تماس تلفنی در ازای آزادی گروگان ها مبلغ زیادی دلار طلب کرده اند. همزمان ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات تخصصی و اطلاعاتی و بررسی اظهارات خانواده فرد ربوده شده و مدارک به دست آمده، تحقیقات گسترده ای را برای آزادی گروگان ها آغاز کردند و در نهایت موفق به شناسایی متهمان شدند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه یکی از سارقان با ترفندهای پلیسی برای تهیه پول به محل مراجعه کرد، گفت: این فرد غافلگیر و بلافاصله دستگیر و از این فرد یک کیلو و 200 گرم تریاک کشف و ضبط شد. . ماشین. شریک آدم ربا نیز در حالی که منطقه باریک بود از مخفیگاه وی متواری شد و با اقدامات فنی پلیس، متهم دوم پرونده نیز در جریان تعقیب و گریز با شلیک گلوله پلیس دستگیر و دستگیر شد.

قاسم پور با اشاره به اینکه متهم دوم پرونده که از ناحیه پا مجروح شده بود برای مداوا به بیمارستان منتقل شد، گفت: با شناسایی محل نگهداری گروگان در شهرستان ملارد، با هماهنگی قضایی گروگان آزاد شد. خانواده او تحویل داده شد.

وی با بیان اینکه آدم ربایان در تحقیقات به عمل آمده به جرم خود اعتراف کردند، گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل دادسرای عمومی شدند و بررسی علل آدم ربایی در دستور کار پلیس قرار گرفت. .

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *