معرفی فیلم ملی و راه های نرفته اش

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

نام فیلم: میلی و راه های ناگفته اش

سال انتشار: 1396

ژانر: درام، اجتماعی

نویسنده: تهمینه میلانی

کارگردان: تهمینه میلانی

فیلمبردار: تورج منصوری

مدت زمان: 106 دقیقه

امتیاز (imdb): 5.2 از 10

نقد فیلم ملی و شیوه های آن قابل قبول نیست

بازیگران: تولد ک. میرام، ماهور الوند، السا فیروزآذر، جمشید هاشم پور، افسر اسدی، جمشید جهان زاده، فرزانه نشت خواه، سیترا اسکندری، سارا خوئینی ها، مسعود فورتون و فلور نذری.

فیلم

خلاصه

ملیحه دختر جوان و کم تجربه ای است که عاشق جوانی به نام سیامک می شود و برخلاف میل خانواده اش با او ازدواج می کند.

فیلم

در مورد فیلم

تهمینه ساخت ملانی و شیوه های بی سابقه در ادامه فیلم های دیگر او از اولین فیلمش تا زمان ساخت این اثر تغییری نکرد، عمدتاً مسئله زن و نقش آنها در جامعه برای او بسیار مهم بود. آسیب های اجتماعی یا خانوادگی او را به یک فیلمساز فمینیست تبدیل کرد.

مالی و مسیرهای ناشناخته‌اش فیلمی سرگرم‌کننده و دردناک است که می‌توان گفت این فیلم در ادامه مسیر چندین بار آشنایی و صحبت کردن، مالی از همان شب اول عروسی با سیامک ازدواج می‌کند. چهره واقعی سیامک فاش شد.

فیلم

ملانی در این فیلم مالی را در بحران خشونت مردانه قرار می دهد. این فیلم همچنان ضد مردانگی است و ملانی همچنان به اعتقاداتش پایبندتر است، اما در مالی و روش های ناشناخته اش، به غیر از دفاع از حقوق زنان، چیزهای دیگری را می بینیم، اما موضوع اصلی مالی و سیامک است مالی به خاطر بدبختی های خانواده اش ازدواج را ترجیح می دهد و به زودی… چیزی که سیامک عاشقش می شود، دلش می بازد و اساساً با عقاید جوانی اش وارد زندگی سختی می شود، نماد مرد حسودی است که دیگر نمی خواهد. مرد برای نزدیک شدن به همسرش، به همه چیز شک می کند، حتی عمو مالی. سیامک مالی را از همه چیز محروم می کند، حتی رفتن به محل کار، تماشای شبکه های ماهواره ای یا معاشرت.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *