مجید قناد: مایلم در نمایش خانگی برای بچه‌ها برنامه بسازم/ نباید گذشته خود را فراموش کنیم

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایرنا: مجری سابق تلویزیون کودک گفت: نمی توانند ما را از بچه ها جدا کنند اما سعی می کنیم با افراد جدیدتری نسبت به تیم قبلی کار کنیم. من دوست دارم یک نمایش بچه ها را روی سکوهای سینمای خانگی اجرا کنم، اما هنوز این کار را انجام نداده ام.

مجید قند درباره امکان ساخت برنامه برای کودکان گفت: دوست دارم در سکوهای نمایش خانگی برای کودکان برنامه بسازم اما هنوز اقدامی نکرده ام. آنها نمی توانند ما را از بچه ها جدا کنند، اما سعی می کنیم با افراد جدیدتری نسبت به تیم قبلی کار کنیم.

وی ادامه داد: بیشتر هنرمندان سعی می کنند آثار جدید خود را با افراد جدید توسعه دهند، هرچند که ما هرگز نباید گذشته خود را فراموش کنیم. من مدیون معلمانم هستم که اول به من درس زندگی دادند و بعد درس هنر.

این مجری سابق تلویزیون با بیان اینکه کودکان نباید فراموش شوند، تصریح کرد: کودکان – به برنامه و سرگرمی متناسب با سن خود نیاز دارند و با کودکان دیروز تفاوت دارند. نه تنها هنرمندان، بلکه والدین و آموزش و پرورش نیز باید به آنها کمک کنند.

وی در پیامی خطاب به بچه ها گفت: امیدوارم آنها بتوانند به آرزوهایشان برسند و فراموش نکنند که علاوه بر اینکه فرزندان خوبی برای خانواده هستند، گذشته خود را فراموش نکنند و یاد کسانی باشند که به آنها چیزی یاد دادند.

این هنرمند درباره سعید راد نیز گفت: او خوش اخلاق، آرام و خوش اخلاق بود و الگوی جوانان محسوب می شد. ما به سادگی نمی توانیم این افراد را داشته باشیم. آنها زندگی خود را وقف هنر کردند. مثل مرحوم راد که از ایران رفت اما دلش نگران وطن بود، برگشت و کارش را اینجا ادامه داد.

قناد در پاسخ به علت عدم حضور برخی از هنرمندان در مراسم وداع با پیکر سعید راد، گفت: هنرمندان جوان باید بیشتر در این مراسم شرکت کنند. چون اینجا مثل کلاس درس است. حضور در میان هنرمندان قدیمی و گفت و گو با آنها برای آنها مانند کلاس درس است.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *