فرمانده انتظامی ایلام: ورود اتباع بیگانه به مرز مهران در ایام اربعین ممنوع است

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایسنا: فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به ممنوعیت ورود اتباع خارجی به مرزهای مهران در ایام اربعین گفت: زائران غیرایرانی باید در ایام اربعین به مرزهای تعیین شده مراجعه کنند در غیر این صورت طبق سایر رویه های کشوری. ، از خروج آنها جلوگیری می شود و عمل می آید.

سردار جمال السلمانی – دوشنبه 17 مرداد 1403 هجری شمسی در اجتماع سران پست های 9 اربعین و کارکنان شاغل در مأموریت اربعین اظهار داشت: مرزهای بین المللی مهران بیش از 50 درصد سهم داشت. در پذیرایی از زائران حسینی (علیه السلام) در سال های گذشته و امسال، پلیس ایلام آماده ارائه خدمات پلیسی و راهنمایی و رانندگی است.

وی افزود: سفر آرام، ایمن و آسانی که معظم له به زائران اربعین حسینی (علیه السلام) اعلام کردند، پلیس اقدامات خوب و موثری در این زمینه انجام داد که نتیجه آن رضایتمندی مردم بود. رهبر معظم انقلاب اسلامی. انقلاب با عملکرد پلیس در سال گذشته.

سردار السلمانی با اشاره به اینکه تجربیات سال گذشته چراغ راه این ماموریت است، گفت: سال گذشته با راه اندازی سامانه فرش، زمان توقف زائران در ایستگاه های مهران، کوشاری دوست و الجر به 4 رسید. تا 5 ثانیه.» در سال های گذشته نیز همین گونه است و در آن سوی مرز ایران بین 4 تا 7 دقیقه بود که باعث ازدحام در گذرگاه مرزی و شهرهای عقبه شد.

وی با تاکید بر اینکه سامانه فرش با توجه به تدابیر فرمانده انتظامی کشور در ایام اربعین امسال در سراسر مرزهای کشور اجرا می شود، گفت: سامانه فرش یکی از اقدامات موثری است که با هدف ایجاد سفری آرام و آسان برای زائران حسینی که رسانه ها به آن نیاز دارند.

فرمانده انتظامی استان ایلام سفر ایمن را یکی دیگر از اهداف پلیس اربعین در سال جاری دانست و گفت: برپایی 9 قرارگاه فرعی در شهرستان های عقبه که بر عهده این قرارگاه ها با فرماندهی انتظامی شهرستان ها است، یکی دیگر از اهداف پلیس راهور اربعین است. از برنامه های هدفمند پلیس در راستای کنترل.» تامین امنیت زوار حسینی (علیه السلام) در مسیرهای مواصلاتی منتهی به مرز مهران.

وی به اهمیت امنیت در برگزاری همایش بزرگ اربعین اشاره کرد و گفت: اجر و ثواب تامین امنیت زائران آقا اباعبدالله الحسین علیه السلام کمتر از خدمت به امام حسین علیه السلام نیست. این مأموریت فرصتی است برای خدمتگزاران و همکاران اینجانب در نیروی انتظامی در استانداری و مأموران انتظامی استان با جان و دل و با انگیزه به زائران حسینی (ع) خدمت می کنند. عشق مثل پارسال

سردار سلمانی از برنامه های پلیس برای برگزاری اربعین، نظارت بر تردد و سهولت در تردد خبر داد و گفت: ساماندهی دستفروشان مستقر در ایستگاه، خودروهای زائران و زائران مرز مهران در پارکینگ های پیش بینی شده و بکارگیری کارکنان مجرب و با انگیزه از جمله مواردی است. از مهمترین اهداف پلیس برای برگزاری اربعین امسال است.

به گزارش معاونت فرهنگی و اجتماعی نیروی انتظامی استانداری ایلام، جلسه معارفه و هماهنگی برنامه های اربعین با حضور فرمانده انتظامی استانداری، معاونین استاندار، فرماندهان 9 قرارگاه فرعی و کارکنان شاغل در اربعین برگزار شد. حسینی (رضوان الله تعالی علیه) در سالن اجتماعات کلانتری الغدیر فرمانداری و با توجه به ضرورت آمادگی بیشتر مورد تاکید قرار گرفت.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *