ترامپ خطاب به مسیحیان: پس از انتخاب من دیگر لازم نیست رای بدهید

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

عربی: دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا روز جمعه در اظهاراتی مبهم خطاب به حامیان مسیحی خود گفت که اگر در انتخابات بعدی به او رای بدهند، چهار سال دیگر اصلاً مجبور به رای دادن نخواهند بود. ، زیرا “همه چیز خوب خواهد شد.”

به گزارش رویترز، ترامپ که دموکرات‌ها او را به دلیل تلاش برای خنثی کردن شکستش در انتخابات 2020 که منجر به حمله مرگبار به کنگره آمریکا در 6 ژانویه 2021 شد، بارها به عنوان “تهدیدی برای دموکراسی” توصیف کرده‌اند، ناشناخته است. معنای این اظهارات خطاب به مسیحیان چیست؟

ترامپ در جریان مراسمی که توسط یک گروه محافظه کار در وست پالم بیچ فلوریدا ترتیب داده شد، گفت: «من شما مسیحیان را دوست دارم». من خودم مسیحی هستم. حتما بروید و رای دهید. شما مجبور نیستید چهار سال دیگر رای دهید، زیرا ما همه چیز را به خوبی حل خواهیم کرد.

ترامپ در مصاحبه ای در دسامبر گذشته گفت که اگر در انتخابات 5 نوامبر پیروز شود، برای بستن مرز جنوبی با مکزیک و گسترش اکتشاف نفت، “دیکتاتور” خواهد شد، اما “فقط در روز اول”. دموکرات ها به شدت با اظهارات او مخالفت کردند. ترامپ اکنون می گوید که شوخی کرده است.

ترامپ دو بار در جریان نشست انجمن ملی تفنگ در ماه مه، در مورد خدمت بیش از دو دوره به عنوان رئیس جمهور شوخی کرد. او فرانکلین روزولت را مثال زد که چهار دوره ریاست جمهوری را برعهده داشت، اما از زمان سلطنت او، قانون اساسی آمریکا تغییر کرد تا ریاست جمهوری به دو دوره محدود شود.

اگر ترامپ برای دور دوم به کاخ سفید برسد، تنها چهار سال دیگر برای ریاست جمهوری وقت خواهد داشت. طبق قانون اساسی ایالات متحده، روسای جمهور نمی توانند بیش از دو دوره متوالی یا غیر متوالی در سمت ریاست جمهوری باشند.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *