علم الهدی: شاید بعضی از گلایه‌ها نسبت به وضعیت کشور صحیح باشد، اما گفتن آن‌ها در فضای مجازی با توجه به اقتدار خارجی کشور ضرورتی ندارد

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

نماینده ولی فقیه و فقیه در خراسان رضوی گفت: ما همواره به سمت پیشرفت و شکوفایی در عرصه های فناوری، فناوری، سیاسی و بین المللی حرکت کرده ایم و هیچ لحظه عقب نشینی نکرده ایم که این امر اقتدار خارجی را برای مردم فراهم کرده است. کشور.” “.

به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران، از پایگاه اطلاع رسانی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، حجت الاسلام سید احمد علم الهادی، – دوشنبه در دیدار با اعضای قرارگاه خاتم الانبیاء وی با اشاره به اهتمام جهانیان به امور کشور و اداره امور داخلی آن، گفت: پیشرفت کشور و اقتدار ایران، دنیا را نسبت به مسائل و تحرکات داخلی کشورمان حساس کرده است. اداره می شود.

وی با بیان اینکه ایران – نقش پررنگ و تاثیرگذاری در معادلات سیاسی جهان دارد، تصریح کرد: آمریکا و غرب چند سالی است که جنگ روانی شرق و غرب را برای حفظ هژمونی غرب ترویج می کنند. اما می بینید که در جنگ های اخیر مانند اوکراین آسیب های زیادی دیده اند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با اشاره به سخنان و گلایه هایی که برخی در فضای مجازی در خصوص وضعیت کشور مطرح می کنند، گفت: ممکن است برخی از این گفته ها و مشکلات صحت داشته باشد اما بیان آن در این زمینه به دلیل اقتدار خارجی کشور است و نیازی به توجه جهانیان به امور داخلی ایران نیست.

علام الهادی با اشاره به اینکه فعالیت قرارگاه خاتم الانبیاء و برخی نهادهای فناور در کشور منجر به ارتقای سطح اقتدار خارجی کشور شد، گفت: – مزیت این قرارگاه نسبت به سایر نهادهای تولیدی و خدماتی است. در کشور وابستگی آن به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که نشان می دهد این سازمان تنها از نظر اقتصادی نیست، نهضتی است که مرکز اقتدار نظام و خدمات آن در مسیر توسعه و رشد انقلاب و انقلاب است. رژیم

وی بیان کرد: اقداماتی که در قرارگاه خاتم الانبیاء انجام شد بدون کمک سایر دستگاه های اجرایی و خارج از کشور انجام شد در حالی که کشورهای ثروتمند منطقه جز با کمک خارجی نتوانستند اقداماتی مانند شما انجام دهند. دولت ها.

یکی از اعضای شورای رهبری خبرگان رهبری با اشاره به مجاهدین دفاع از مسجد گفت: فعالیت شما در کنار این مجاهدین نشان دهنده اقتدار انقلاب ما در منطقه و جهان است همانطور که سایر کشورها را تحت تاثیر قرار داد. بنابراین حضور قرارگاه خاتم الانبیاء در سپاه یک اقتدار ملی و انقلابی است.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *