آیا نکونام از استقلال جدا می‌شود؟

تبلیغات بنری


هورناز (هورناز):

باشگاه خبرنگاران: این احتمال وجود دارد که سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال استقلال تهران در فصل آینده هدایت این تیم را بر عهده نگیرد.

در بیست و سومین دوره لیگ برتر، باشگاه استقلال با 67 امتیاز در رده دوم قرار گرفت. در ابتدای فصل گذشته جواد نکونام سرمربی آبی پوشان بوکان با قراردادی سه ساله هدایت این تیم را برعهده گرفت اما استقلال تا سه هفته مانده به پایان لیگ در صدر قرار گرفت اما او قادر به انجام این کار نبود. کسب عنوان قهرمانی.

بر همین اساس در ابتدای فصل نقل و انتقالات صحبت های زیادی مبنی بر ادامه همکاری نکونام با استقلال یا جدایی این مربی از جمع آبی ها به گوش می رسید تا جایی که گفته می شد هیئت مدیره هلدینگ خلیج فارس، جایی که مالکان جدید باشگاه استقلال با چند مربی خارجی به عنوان مثال استراماچیون و سابینتو برای حضور در این تیم مذاکره کردند.

با توجه به اتفاقات فصل قبل و حواشی پیرامون باشگاه استقلال و کادر فنی این تیم، شنیده ها حاکی از عدم تایید جواد نکونام از سوی مراجع نظارتی است و آبی ها سرمربی دیگری را سرپرستی تیم خود خواهند دید. . نیمکت نشینی در فصل 24 لیگ برتر.

قرار است در روزهای آینده جلسه ای با حضور اعضای هلدینگ خلیج فارس برای تعیین ترکیب رئیس جدید باشگاه استقلال برگزار شود. باید منتظر ماند و دید در خصوص جایگاه یکی از نمایندگان فوتبال ایران در لیگ الیت AFC چه تصمیمی اتخاذ خواهد شد.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *