بیوگرافی و زندگینامه مهدی هاشمی/ از این بازیگر چه می‌دانیم؟

تبلیغات بنری


هورناز (هورناز):

نام: مهدی الهاشمی

تاریخ تولد: 25 آذر 1325 در لنگرود

تحصیلات: فارغ التحصیل رشته هنرهای نمایشی

همسران: گلاب آدینا (سابق)، مهنوش صادقی

فرزند: نوره هاشمی

بیوگرافی شخصی

مهدی هاشمی بازیگر، کارگردان و فیلمنامه نویس سینما، تلویزیون و تئاتر کشورمان در 25 آذر 1325 در لنگرود به دنیا آمد.
میرمهدی هاشمی با نام هنری مهدی هاشمی از چهره های مشهور دنیای هنر و برادر بزرگتر ناصر هاشمی بازیگر سینما و تلویزیون است.

مهدی الهاشمی و برادرش

مهدی الهاشمی و برادرش ناصر الهاشمی

مهدی هاشمی در سال 1352 وارد دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران شد و تحصیلات خود را در رشته هنرهای نمایشی ادامه داد و در این رشته فارغ التحصیل شد.

مهدی الهاشمی و برادرش

مهدی الهاشمی در کنار برادرش ناصر الهاشمی و هادی قندی

ازدواج مهدی الهاشمی

مهدی الهاشمی دو بار ازدواج کرده بود که در ادامه به تفصیل اشاره می کنیم.

مهدی هاشمی و گلاب آدینا

مهدی هاشمی و همسر سابقش گلاب آدینا

ازدواج مهدی الهاشمی و گلاب آدینا

مهدی هاشمی در سال 59 زندگی خود را با گلاب الدین بازیگر سینما و تلویزیون آغاز کرد.

داستان مهدی هاشمی و گلاب الدین در سریال سلطان و شعبان کارگردان داریوش فرهنگ به نظر می رسد که آنها همبازی های این سریال نوستالژیک دهه 1960 بوده اند.

مهدی الهاشمی در کنار همسر و دخترش

مهدی هاشمی و گلاب آدینا در کنار دخترشان نورا

لبه

ازدواج مهدی الهاشمی و مهنوش صادقی

یکی از جنجالی ترین اتفاقات زندگی مهدی هاشمی مربوط به این حادثه است دوباره ازدواج کن این هنرمند است. 16 تیرماه 98 مهنوش صادقی بازیگر جوان کشورمان از طریق پست از ازدواج خود با مهدی هاشمی خبر داد اما این خبر با حواشی زیادی همراه بود.

نورا دختر مهدی هاشمی و گلاب آدینا خبر ازدواج پدرش را تکذیب کرد اما مهدی هاشمی با انتشار پیامکی ازدواج خود با مهنوش صادقی را تایید کرد.

مهدی الهاشمی و همسرش

مهدی الهاشمی و مهنوش صادقی

متنی که مهدی الهاشمی درباره ازدواجش با مهنوش صادقی منتشر کرده است

سلام مجدد دوستان فضای مجازی. من یک همسر دارم به نام مهنوش صادقی این روزها به داشتن دو همسر گویا آدینا و دخترم نورا را شوکه کردم.

ما خانم آدینا سال هاست که جدا زندگی می کنیم چون به دلیل عدم درک فکری که با هم داشتیم نتوانستیم زیر یک سقف بمانیم. رابطه عاشقانه هیچ کدام از ما نمی توانستیم آن را یک رابطه زناشویی بنامیم، اما به دلایل شخصی و همچنین محدودیت های شغلی، ترجیح دادیم این جدایی را رسمی نکنیم.

از آنجایی که خانم آدینا علاقه مند به نمایشگاه و حضور هستند، می خواستند با انتشار عکس های گذشته ما دو نفر و همچنین ایجاد صفحه ای به نام من در فضای مجازی و انتشار اخبار از زندگی ما یک افسانه بسازند. از طرف من

در این سالها فقط به خاطر فرزندم و حفظ حرمت و احترام او سکوت کردم و زندگی شخصی ام را ادامه دادم اما الان دخترم سی و هشت ساله است و فردی مستقل است و همسر دارد. و بچه های خودش بود و بعد از آن مخفیانه از هم جدا شدم، بدون اینکه زندگی دیگری را خراب کنم. رسمی کردن جدایی این یعنی دو زن؟!

در تمام این سالها با سمپاشی و تحریم مهنوش مانع از ادامه کار حرفه ای او شدند و او را مجبور به خانه نشینی کردند و او به احترام حرفه و گذشته من سکوت کرد اما اکنون پس از مدت ها سکوت به دلیل این موارد. فشارها و سمپاشی ها ادامه داد و موضوع شدیدتر شد، در یک لحظه قیام کرد و این ازدواج را اعلام کرد و البته من هم به او حق می دهم و این اختلاف پیش آمد.

این ازدواج صمیمانه و معتبر و با احترام به کرامت طرف مقابل بوده و هست. علاوه بر این، من در هیچ یک از فضاهای مجازی صفحه ای ندارم.

مهدی الهاشمی و همسرش

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *