پیام رئیس قوه قضاییه: عناصر جنایتکار دخیل در به شهادت رساندن هنیه

تبلیغات بنری

هورناز (hornaz.ir):

رئیس قوه قضاییه پس از شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس گفت: خون پاک این شهید والامقام حماسه خواهد شد و درخت مقاومت اسلامی را بیش از پیش سیراب خواهد کرد. و آتش را افروخت.» خشم ملت فلسطین، جنگجو و حماسه ساز، در طول طوفان الاقصی شعله ورتر خواهد شد.

به گزارش مرکز رسانه های قضایی، پیام تسلیت حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی آجی در پی شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس به شرح زیر است:

از مؤمنان صالح، ما خدا را به زبان قاضی عشق می پرستیم.

برخی از آنها از یانتازارو بودند و تغییری نکردند

شهادت سرافراز و سرلشکر مجاهد در جبهه مقاومت «آقای اسماعیل هنیه» که عمر پربرکت خود را در راه جهاد در راه خدا سپری کرد و در این راه از تقدیم فرزندان و فرزندان خود دریغ نکرد. نوه ها بدون دلداری شکی نیست که این پیروزی بزرگ و عاقبت بخیر است و مایه مباهات مردم مقاومت و مظلوم فلسطین است.

شکی نیست که از دست دادن شهید هانیه این مبارز مخلص و آزاده ضایعه بزرگی برای مقاومت غرور آفرین ملت فلسطین در مقابل رژیم سفاک و غاصب صهیونیستی اما با قدرت الهی به خون پاک خواهد بود. از شهدایش این شهید والامقام حماسه می شود، افق می گشاید، درخت مقاومت می شود و اسلام را بیش از پیش خاموش می کند و آتش خشم ملت مبارز فلسطین و حماسه را در سراسر طوفان آل شعله ورتر می کند. -الاقصی.

دلاوران، مشتری و عوامل جنایتکار در شهادت شهید هانیه بدانند که خون پاک این شهید شور و خشم و عظمت جبهه مقاومت در برابر صهیونیست های غاصب را دوچندان می کند و به مجازات و مجازات می رسند. انتقام گرفتن

این اقدام تروریستی ناجوانمردانه را محکوم کرده و شهادت شهید هنیه و همرزمش را به مردم بزرگ فلسطین، جنبش حماس، همه جناح های مقاومت فلسطین و خانواده محترم هنیه تبریک و تهنیت عرض می نمایم و از خداوند متعال برای ایشان و همه مجاهدین صبر و اجر مسئلت دارم. در مسیر حقیقت بخشش صحیح من برای درجه می خواهم.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *