رهگیری مرسولات پستی با آیگپ

تبلیغات بنری


هورناز (هورناز):

وب سایت ایگاپ امکان ردیابی مرسولات پستی را از طریق این اپلیکیشن در اختیار کاربران خود قرار داده است.

به گزارش روابط عمومی IGP، کیومرث حاجی رحیمیان، مدیرعامل IGP اعلام کرد: به منظور ارائه خدمات بیشتر به کاربران و تسهیل دسترسی به خدمات پستی، پیک های ایرانی IGP تفاهم نامه ای را با اداره پست زین پسا امضا کردند تا این امکان فراهم شود. ردیابی مرسولات پستی، که به موجب آن مشتریان می توانند تمامی اطلاعات مرسولات پستی خود را ردیابی کنند، مانند تاریخ و ساعت دریافت مرسوله توسط اداره پست، نام فرستنده و گیرنده و مشاهده آخرین. وضعیت مکان مورد از طریق IGAP.

حاجی رحیمیان همچنین تاکید کرد: مشتریان شرکت ملی پست می توانند با استفاده از کد رهگیری که هنگام تحویل مرسوله دریافت می کنند از آخرین وضعیت ارسال مرسولات خود در پیام رسان IGP مطلع شوند.

همچنین برای تسهیل کار و قبل از مراجعه به دفاتر پست، کاربران این امکان را خواهند داشت که با مراجعه به IGP نزدیکترین دفاتر پست را بیابند و پس از انتخاب محل مورد نظر مرسوله را ارسال کنند.

مدیرعامل شرکت ملی پست در پایان خاطرنشان کرد: امکانات خدماتی شرکت ملی پست در IGP در آینده نزدیک توسعه یافته و به محض تغییر وضعیت مرسوله، به صورت خودکار به فرستنده اطلاع داده خواهد شد.

به منظور استفاده از خدمات ردیابی پستی و سایر امکانات پیام رسان ایگاپ، این اپلیکیشن از طریق مارکت های محلی یا وب سایت رسمی ایگاپ (igap.net) قابل دانلود و نصب است.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *