ظریف: رای ندادن، رای دادن به اقلیت پر مدعا است؛ اجازه ندهیم که اقلیتی احساس اکثریت کنند / خیلی ها دوست دارند که مردم پای صندوق نروند / صندوق رای تنها راه ما است

تبلیغات بنری


هورناز (هورناز):

محمدجواد ظریف در گردهمایی انتخاباتی حامیان پزشکی در برج کریسمس گفت: صندوق رای تنها راه ما و ایران تنها جای ماست.

بیانات وی به شرح زیر است:

امروز ما در دنیای جدیدی زندگی می کنیم که قدرت ها باید نقش انسان را بپذیرند و او جایی در هژمونی ندارد. چرا که انسان ها جایی پیدا کرده اند و نمی توانند با اسلحه بر مردم حکومت کنند و ملتی مظلوم در غزه در مقابل بزرگترین سلاح های جهان ایستاده است و 8 ماه است که یکی از قدرتمندترین نیروهای نظامی جهان توان مقابله با آن را نداشته است. مردم، اجازه دهید فریاد بزنیم.

مردم همه چیز ما هستند و ما چیزی جز آنها نداریم اینها مردمی هستند که کشور ما را حفظ کردند و هر که به این کشور آمد شکل مردم را گرفت و مردم شکل آنها را نگرفتند.

مردم سرمایه ما هستند و همه سرمایه ها مهم هستند اما مهمترین سرمایه ایران مردم ایران هستند.

ما از سرمایه کشور و سرمایه ای که تاریخ ایران را حفظ کرده است محافظت می کنیم و قدر خود را می دانیم و می رویم و سرنوشت خود را رقم می زنیم.

ما سعی نمی کنیم سخنان کسانی را که ما را ناامید می کنند و می خواهند در خانه هایمان بمانیم یا ایران را ترک کنیم نادیده بگیریم و همه تندروها را چه تندروهای این طرف و چه تندروهای آن طرف ناامید خواهیم کرد.

ایرانیان معتدل هستند و این اعتدال نشانه خرد و افراط و تفریط نشانه ضعف است.

اقتدار در اعتدال و شناسایی فرصت ها مبتنی بر فرصت است نه بازی بر اساس تهدید و این ملت ملت شجاعی است و این ملت نگران نیست.

شما به دنیا نشان خواهید داد که ایران هرگز نباید تهدید شود و ما به کسانی که به دنبال ناامید کردن مردم هستند نشان خواهیم داد که امید خود را به ایران و پسر خوب ایران دکتر دکتر از دست نخواهیم داد.

صندوق رای تنها راه ماست و ایران تنها جای ما.

هر ایرانی در هر کجای دنیا دلش برای این سرزمین می تپد و دلش در آرزوی ورود به این کشور است.

اجازه ندهیم پدران و مادران ما همیشه بخواهند نوه های خود را ببینند. خودمان باید این کار را انجام دهیم.

بسیاری از مردم می خواهند از مراجعه به صندوق فروش خودداری کنند.

رای ندادن به معنای رای دادن به اقلیت وانمود شده است. اجازه ندهیم اقلیت احساس اکثریت کند و تنها با انتخاب صحیح صندوق رای می توانیم این کار را انجام دهیم.

شنبه 18 تیرماه پذیرای رئیس علوم پزشکی خواهیم بود.

ما فقط یک ایران داریم و این ایران را با هم خواهیم ساخت.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *