ورود رسمی چینی‌ها به صنعتی سازی مسکن ایران

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایلنا: معاون وزیر راه و شهرسازی از همکاری رسمی با شرکت های چینی برای معرفی فناوری جدید ساخت و ساز خبر داد.

سعید غفوری در نشست تخصصی فدراسیون های فناوری و دانش ساخت مسکن اظهار کرد: با توجه به دستور رهبری مبنی بر استفاده از اقتصاد دانش بنیان و حمایت از رشد تولید دانش بنیان به ویژه در حوزه عمران، ساختمان و مسکن – آمده ایم که میزبانی فدراسیون های شرکت های دانش بنیان کشور برای امضای تفاهم نامه در این زمینه.

وی با اشاره به اینکه در حال اجرای 1000 واحد مسکونی ملی و تعاونی با همکاری شرکت های دانش بنیان هستیم، گفت: حمایت ما از شرکت های دانش بنیان تنها مالی و تسهیل گری نیست، بلکه در حمایت به دنبال ایجاد بسترهایی برای تغییر ساختار بوروکراسی هستیم. و ساختار بیایید به شبکه ای برسیم که بتوانیم از توانایی پایگاه های دانش استفاده کنیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: برای تولید بهتر، ساخت و ساز و از همه مهمتر کاهش هزینه ها به شرکت های دانش بنیان روی آورده ایم.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از ورود شرکت های چینی به عرصه ساخت و ساز خبر داد و گفت: اگرچه نیازی به ورود شرکت های خارجی از جمله شرکت های چینی به حوزه ساخت و ساز مسکن نداریم، اما موضوع مهم این است که استفاده از شهرهای جدید.» فناوری های موجود در جهان.” ما مشتاقانه منتظر هستیم تا با همکاری شرکت های چینی فناوری جدید ساخت و ساز را به کشور وارد کنیم، شرکت های چینی زیادی از پروژه های ساختمانی کشور از جمله پرند و پردیس بازدید کرده اند و در مذاکره با چینی ها شاهد بوده ایم. پتانسیل خوبی در این شرکت ها برای توسعه فناوری در کشور ما وجود دارد.

وی تاکید کرد: این فناوری وارد حوزه علمی و کارخانه می شود و اگر بتوانیم این فناوری را با تخصص داخلی تلفیق کنیم، می توانیم به اهداف خود برسیم.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *