تکرار دوئل برای رفقای سابق؛ مصاف ناهید کیانی و کیمیا علیزاده در دور نخست تکواندوی المپیک

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

خبرگزاری ایسنا: 4 تکواندوکار ایران رقبای خود را در بازی های المپیک پاریس شناختند.

رقابت های تکواندو سی و سومین دوره بازی های المپیک از روز چهارشنبه 26 مرداد ماه در سالن بزرگ پاریس آغاز می شود. در این مسابقات 134 تکواندوکار از 60 کشور در چهار وزن مردان و چهار وزن برای بانوان به رقابت می پردازند.

مراسم قرعه کشی این دور از مسابقات عصر دوشنبه برگزار شد که 4 تکواندوکار ایران رقبای خود را شناختند.

بر اساس برنامه اعلام شده روز چهارشنبه 26 مردادماه در اولین روز تکواندوکاران وزن 49- کیلوگرم بانوان و 58- کیلوگرم مردان و نعمت زاده نماینده وزن 49- کیلوگرم ایران به مصاف یکدیگر خواهند رفت. در حال حاضر، او در دور اول با “تائو میشل” از لسوتو روبرو خواهد شد. در صورت پیروزی به دیدار اسپانیا و اروگوئه می رود.

روز پنجشنبه 27 مردادماه در دومین روز از مسابقات قهرمانی تکواندو مسابقات وزن منهای 57 کیلوگرم بانوان و منهای 68 کیلوگرم مردان برگزار می شود. کیانی در صورت پیروزی باید به مصاف برنده جدال آمریکا و تونس برود. در این وزن 16 تکواندوکار به رقابت می پردازند.

روز جمعه 28 مرداد ماه مهران حشرادی در دسته 80 کیلوگرم با رقبای خود دیدار خواهد کرد. مهران حشدری در بالای جدول وزن 80 کیلوگرم ابتدا به مصاف جسوربک گایسانوف از ازبکستان می رود و در صورت پیروزی باید با تکواندوکاری از قزاقستان، مالی یا ایتالیا مبارزه کند. سیمون آلسو نماینده ایتالیا یکی از رنکینگ های جهانی است. 17 تکواندوکار در این وزن به رقابت می پردازند. رقابت منهای 67 کیلوگرم بانوان نیز روز جمعه برگزار می شود.

آرین سلیمی تکواندوکار وزن 80+ کیلوگرم کشورمان روز شنبه 30 مرداد در آخرین روز از مسابقات تکواندو کار خود را با مبارزه با نیکیتا رافایلوویچ از ازبکستان آغاز می کند. السلیمی در صورت پیروزی در این مبارزه به مصاف برنده مکزیک و تیمور شرقی می رود. در این وزن 17 تکواندوکار حضور دارند. در همین روز تکواندوکاران وزن 67+ کیلوگرم بانوان به شهاب چانگ می روند.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *