رییس راهداری: کرایه‌های اتوبوس در اربعین ۳۰ درصد گران می‌شود

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

مهر: رئیس سازمان ترافیک و حمل و نقل با اشاره به مصوبه ستاد اربعین از افزایش 30 درصدی قیمت اتوبوس در ایام اربعین خبر داد.

داریوش امانی رئیس سازمان حمل و نقل زمینی و راهداری گفت: بیش از 90 درصد عملیات ترانزیت بار، مسافر و بار از طریق شبکه راه های کشور و زیر نظر فعالان خستگی ناپذیر حمل و نقل زمینی انجام می شود.

وی از فعالان این حوزه به عنوان بازوان اجرایی سازمان ترافیک و حمل و نقل زمینی یاد کرد و از آنان با وجود مشکلاتی که در حوزه کاری خود با آن روبه رو هستند تقدیر کرد و گفت: در ایام پروازهای اربعین باید تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات انجام دهیم تمرکز بر هم افزایی و تفکر مشترک، زیرا برای زائران مناسب است.

رئیس سازمان حمل و نقل زمینی به تصمیم ستاد اربعین برای افزایش 30 درصدی قیمت ها اشاره کرد و گفت: اقدامات مناسبی برای تقویت زیرساخت ها در ایستگاه ها و محورهای منتهی به الاربعین انجام شده است. مرز ها.

امانی گفت: در این راستا علاوه بر اصلاح نقاط حادثه خیز، عبور از تقاطع های ترافیکی و کاهش زمان انتظار رانندگان، اقدامات دیگری از جمله ایجاد 15 هزار متر مربع سایه بان، مه پاش و تونل سرد در سطح شهر انجام شده است. منطقه جاده گذرگاه های مرزی منتهی به عراق

وی به تکمیل ایستگاه برکت در مرز مهران اشاره کرد و افزود: افزایش اسکان رانندگان و توسعه سایبان، سرویس بهداشتی و کولر آبی از دیگر اقداماتی است که در راستای رفاه و رضایت مسافران و رانندگان در این محل انجام شده است. گذرگاه های مرزی

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل زمینی به مذاکره و رایزنی با دولت عراق برای عبور زائران کشورهای همسایه از مرزهای ایران اشاره کرد و توضیح داد: ظرف مدت کمتر از یک ماه و در سفرهای زائران در ایام اربعین و روزهای پایانی ماه صفر به آستان های عتبات عالیات و مشهد مقدس باید برای حدود هشت میلیون مسافر مکانیسم و ​​برنامه ریزی انجام شود.

امانی گفت: با وجود محدود بودن ناوگان، آمارها حکایت از افزایش تقریبی 14 درصدی تردد مسافر در سال گذشته دارد.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *