معرفی سریال راز بقا | هورناز

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

نام سریال: راز بقا

ژانر: کمدی، اجتماعی

کارگردان: سعید آقاخانی

تعداد فصل: 1

تعداد قسمت ها: 17

سال انتشار: 1401

بازیگران:

بهرام افشاری
نیما شعبانژاد
سعید آقاخانی
حسن المجونی
این یک هدیه عالی است
کوروش میمنت
خدا تو را حفظ کند
صدرالدین حجازی
جعفر دهقان
احسان روزبهانی
بهزاد زیبنده
سید سجاد رجبی

خلاصه سریال

رحیم جوانی است که مورد آزار مردم قرار می گیرد و خانواده، دوستش ایرج و اهالی محله از او رنج می برند. پس از سرقت محموله ای از واکسن کرونا از قاچاقچیان، وارد زندان می شود و پس از خروج از زندان توسط قاچاقچیان ربوده می شود. قاچاقچیان او را می کشند، اما او زنده می ماند و فرار می کند. بعدها همه می فهمند که خون رحیم با خون دیگران فرق می کند و هرگز نمی میرد و محبوبیت زیادی در بین مردم دارد تا اینکه درگیر بحران های دیگری می شود تا اینکه هویتش معلوم نمی شود و با هویت دیگری زندگی می کند…

او در سریال رازبقا نقش بهرام افشاری را بازی کرد

در مورد سریال

سعید آقاخانی در سال های اخیر چندین بار ثابت کرده که شاید فرصتی برای خلق ایده های خود مانند رامبد جوان و مهران مدیری نداشته باشد، اما بدون شک یکی از کمدین های خلاق سینما و تلویزیون ایران است.

سناریوی راز بقا بسیار ساده است. داستان سریال با رحیم تمسار آغاز می شود [با هنرنمایی بهرام افشاری] او تصمیم می گیرد برای کسب درآمد در مسابقات غیرقانونی بوکس شرکت کند. با همسایه اش ایرج همکاری می کرد [با نقش‌آفرینی متفاوت و تحسین‌برانگیز نیما شعبان‌نژاد] او در این مسابقات شرکت می کند اما در راه بازگشت از مسابقات با ماشین گران قیمتی برخورد می کند. همین اتفاق آنها را به نسخه بتا رساند [با نقش‌آفرینی هدیه بازوند] یسلام رحیم که عاشق بتا شده است، برای رسیدن به او دست به هر کاری می زند، اما نمی داند که تصمیمش او را با مشکلات بی شماری مواجه خواهد کرد.

بهرام افشاری که به عنوان بازیگر اصلی سریال رازبگا نیز شناخته می شود، در نقش اول سریال به خوبی می درخشد و فراتر از انتظارات است. بنابراین منطقی به نظر می رسد که افشاری را به عنوان ستاره سینمای کمدی ایران در سال های آینده معرفی کنیم. حسن المجونی [که در نقش حاتم تیمسار هنرنمایی می‌کند] یکی دیگر از بازیگران مطرح سریال بقا راز است. شخصیت حاتم تیمسار از آن دست شخصیت هایی است که فقط شانس حضور در شبکه نمایش خانگی را پیدا می کند!

حسن معجونی از بازیگران سریال راز بقا

داستان زیبا

اگرچه مسیر سناریوی سریال رازبگا تا رسیدن به ایستگاه شانزدهم و پایانی فراز و نشیب های زیادی را طی می کند، اما در نهایت موفق به نظر می رسد. جدیدترین سریال سعید آقاخانی که اولین تجربه او در شبکه نمایش خانگی نیز نامیده می شود، مخاطب را سرگرم می کند و فرصت های بی پایانی برای خندیدن از ته دل می دهد. راز بقاع به واسطه محدودیت‌های کمتر شبکه تلویزیونی خانگی توانسته خلاقیت بیشتری را وارد فیلمنامه خود کند و به همین دلیل برای مخاطبان آثار آقاخانی جذاب‌تر به نظر برسد.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *