بیوگرافی و زندگینامه مارال فرجاد/ از این بازیگر چه می‌دانیم؟

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

نام و نام خانوادگی: مارال فرجاد
زمینه فعالیت: سینما
تاریخ تولد: مرداد 1361 در تهران
والدین: جلیل فرجاد
ملیت ایرانی
حرفه: بازیگر

بیوگرافی شخصی

مارال فرجاد در مرداد 1361 در تهران به دنیا آمد. مارال فرجاد دختر جلیل فرجاد بازیگر سرشناس ایرانی است، مارال فارغ التحصیل رشته عکاسی است. وی فعالیت خود را به عنوان بازیگر از سال 1383 با فیلم شام شام آغاز کرد و علاوه بر بازیگری به کار دوبله نیز می پردازد. بازیگری را از دو سالگی با بازی در سریال بهاران در کنار پدرش آغاز کرد.

مارال فرقاد عکس مارال فرقاد مونا فرقاد

مارال فرجاد در کنار خواهرش مونا فرجاد

پس از آن مارال فرجاد در چند فیلم و سریال نقش یک بازیگر کودک را بازی کرد و پس از آن مدتی به بازیگری پرداخت تا اینکه در سن 18 سالگی به صورت جدی تری به این حرفه روی آورد و تا به حال حضور داشته است. در سریال های تلویزیونی و بازی در فیلم های زیادی از جمله سریال ساختمان پزشکیان و فیلم های «عاشق»، «دل خسته» و …

مارال فرقاد متاهل و متاهل است.

مارال فرقاد بیوگرافی مارال فرقاد پدر و مادر مارال فرقاد

پدر و مادر مارال فرقاد

بخش هایی از گفتگو با مارال فرجاد

آیا شما یک پرخور هستید یا یک غذاخور؟
– نه من عاشق غذای رستوران هستم، اما در خانه، آشپزی را خیلی دوست ندارم و تنوع غذا را آنقدر دوست ندارم.

آیا واقعا غذای خانگی را دوست ندارید؟
– من اصلا این کار را نمی کنم.

نمی دانی؟
– این را می دانم، اما با خودم می گویم، وقتی بازیگری کارهای سختی انجام می دهد، آشپزی به دردش نمی خورد.

پس چگونه کار سختی انجام می دهید اما آشپزی نمی کنید؟
– چون تنبلم!

آشپزخانه شما خوب است؟
-اگه غذا بپزی همه میگن شاهکاره. من آن جور نیستم که بگویم خانه دار هستم، کار خانه انجام نمی دهم، اتفاقا خیلی هم کثیف هستم. من آدمی نیستم که این را مثبت تلقی کنم و بگویم من یک خانم کد یا خانه دار هستم، اما همه هر غذایی را که من درست می کنم دوست دارند. تنبلی من ناشی از این است که دائماً سر کار هستم و در خانه نیستم، بنابراین بعد از مدتی همه چیز را فراموش می کنم. مثل این روزها که دارم برای تئاتر تمرین می کنم، اگر بخواهم به آشپزی فکر کنم، برایم دردناک است. بنابراین ترجیح می دهم از بیرون غذا بخورم.

آیا شما از آن دسته افرادی هستید که زندگی را برای کار تعطیل می کنند یا برعکس؟
– وقتی تئاتر دارم چون به تمرکز زیادی نیاز دارم خیلی چیزها از جمله تماشا و بازدید را کنار می گذارم. من حتی خیلی جاهای غیرضروری مرتبط با کارم نمی روم، در واقع در طول نمایش تئاتر همه چیز برایم بسته است. اگر ساعت 9 صبح نمایشی داشته باشم، از ساعت 5 بعدازظهر داخل تئاتر می نشینم. وقتی هنوز کسی آنجا نیست، در سالن هستم و آخرین نفری هستم که می روم، چون تئاتر برایم مهم است. حتی حرف ها و گلایه های زیادی می شنوم اما بی اعتنا به آن ها سعی می کنم داستان نسازم. من اغلب وقتی تئاتر دارم به خانواده ام می گویم از اتفاقاتی که می دانید ناراحتم می کند به من نگویید چون ناراحت می شوم. سعی می کنم این جنبه را مدیریت کنم و نگذارم روی کارم تأثیر بگذارد.

مارال فرقاد بیوگرافی مارال فرقاد عکس های مارال فرقاد

بازی مارال فرقاد در تئاتر

مارال فرقاد بیوگرافی مارال فرقاد عکس های مارال فرقاد

عکس دسته جمعی مارال فرجاد در کنار دوستانش

این هنرمند در فیلم هایی چون شام عروسی (1383)، پسران آجری (1384) و دوشیزه باران (1385) حضور داشته است. او در سریال هایی چون کت جادویی (1377-1378)، عملیات 125 (1387)، خاتون (1393) و ساعت صفر (1394) بازی کرد.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *