جهانگیری: دولت پزشکیان دولت سوم روحانی نیست

تبلیغات بنری


هورناز (هورناز):

معاون اول دولت یازدهم و دوازدهم گفت: من هم کنار گذاشته شدم، اما شک ندارم که باید با رای خود نشان دهیم که ایران نیازمند تحول است. این تحول با انتخاب فردی آغاز خواهد شد که بداند ایران نیاز به دگرگونی دارد و دکتر مزیگیان چنین ویژگی هایی دارد.

به گزارش «انقاطار»، عصر دیروز تجمع حامیان مسعود بشیدیان با حضور جمعی از فعالان سیاسی و فرهنگی استان لار زبان و بانوان و جوانان حامی وی در ورزشگاه شهید شیرودی برگزار شد.

به گزارش النا، در ابتدای این مراسم پیام مهدی کروبی در حمایت از مسعود مزیکیان قرائت شد. اجرای موسیقی محلی از حاشیه های این گردهمایی بود.

اسحاق جهانگیری (معاون اول دولت یازدهم و دوازدهم) با تشکر از حضور لر طبران برای حمایت از مسعود پشکیان گفت: شرایط حساسی که کشور تجربه می کند به گونه ای است که این انتخابات می تواند افق هایی را در این شرایط باز کند. شرایط برای باز شدن افق مساعد است. کسانی که به دنبال امید هستند، امروز فرصت خوبی برای آنهاست.

وی افزود: این جلسه مربوط به مردم لرستان است. افتخار ایران این است که رنگین کمانی از اقوام و مذاهب است. این تهدیدی برای ایران نیست، اما منافع ماست.

جهانگیری تاکید کرد: من هم کنار گذاشته شدم، اما شک ندارم که باید با رای خود نشان دهیم که ایران نیازمند تحول است. این تحول با انتخاب فردی آغاز خواهد شد که بداند ایران نیاز به دگرگونی دارد و دکتر مزیگیان چنین ویژگی هایی دارد. او ساده دل، راستگو، پاک و از مردم است و پل ارتباطی بین مردم و حکومت خواهد بود.

این فعال سیاسی تاکید کرد: ما نیاز به ارتباط با دنیا و بازسازی سرمایه اجتماعی ملی داریم و گزینه خوبی برای گفت و گوی ملی و جهانی پزشکان خواهد بود. باید مردد را قانع کنیم که بیاید.

وی تصریح کرد: ما با گروهی روبرو هستیم که احساس می کنند خلقت از زمان خود آغاز شده است. ادعای پاکی دارند اما مدیران نزدیک به آنها فرار می کنند. این در حالی است که مدیرانی که ادعای پاکی دارند در عین حال دچار توهم هستند!

جهانگیری با یادآوری تورم برخی دروس پایه گفت: چرا هنرمندان منزوی و مغز بهترین دانش آموزان کشور را از ایران فراری دادیم؟ تورم در بسیاری از اقلام دو و سه برابر شده است و امروز می گویند می خواهیم به همین روال ادامه دهیم. افرادی که امروز درآمد کافی برای زندگی ندارند نمی توانند این راه را ادامه دهند.

معاون اول دولت یازدهم و دوازدهم افزود: این دولت آقای بزکیان دولت سوم روحانی نیست، بلکه دولت اول آقای بزکیان است. می دانیم بهترین مدیران کشور بدون چشمداشت با او همکاری خواهند کرد. ما خودمان با یک شهید سرافراز اینطور بودیم و هر وقت او ما را صدا می کرد آماده آمدن بودیم. هرکس می گوید ما با مرحوم رئیسی دشمن بودیم و راه او را ادامه دادیم، متن مکتوب دیدارهای اخیرمان با یکدیگر را بخواند.

جهانگیری گفت: زمانی که ارز ترجیحی را حذف کرد در نامه ای طولانی و پیشنهادی به او گفتیم که این طرح ارز ترجیحی یک وسیله موقت اقتصادی و سیاسی برای حمایت از سفره مردم است و اگر می خواهید آن را حذف کنید باید توجه کنید. دوباره سفره مردم تاریخ ثابت کرده است که ما دلسوز مردم بودیم و در این راه از هیچ چیزی دریغ نکردیم.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *