شکست تلخ در نقش جهان؛ سپاهان به لیگ نخبگان نرسید / صعود با زوج یحیی – آزمون

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

تسنیم: سپاهان با شکست مقابل شباب الاهلی امارات در دور نخست رقابت های مقدماتی لیگ نخبگان آسیا، فرصت رقابت در سطح اول فوتبال باشگاهی قاره کهن را از دست داد.

تیم‌های فوتبال سپاهان ایران و باشگاه شباب الاهلی امارات در چارچوب دور رفت مرحله مقدماتی لیگ برتر آسیا از ساعت ۱۹:۴۵ – (سه‌شنبه) در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم رفتند. و در پایان 120 دقیقه شاگردان پائولو سوزا 4 بار برنده شدند

در دقیقه 44 این دیدار محمدمهدی محبی از یک شوت راه دور برای طلای بوشان گلزنی کرد و تیمش را پیروز به رختکن فرستاد. در نیمه دوم نماینده امارات برای گلزنی و جبران نتیجه وارد زمین شد و حملات متعددی را روی دروازه الرساله انجام داد.

سرخپوشان امارات به حملات خود ادامه دادند و تنها یک دقیقه پس از ورود سردار آزمون به وسیله این بازیکن ایرانی به گل رسیدند و بازی را به تساوی کشاندند. این نتایج تا پایان 90 دقیقه تغییری نکرد تا کار نمایندگان ایران و سپاهان در دو وقت اضافه 15 دقیقه ای ادامه یابد.

بر اساس این گزارش در حالی که سپاهان به دنبال پیروزی بود با تصمیم خوزه مورائس، رضا اسدی و رضا شکاری وارد زمین شد و عملکرد آنها بسیار بد و دور از انتظار بود.

در وقت های اضافه نتیجه به سود الشباب الاهلی شد و در دقیقه 100 یحیی الغسانی پس از اشتباه با پیام مورد نیاز به گل رسید تا نماینده امارات یک گل را جشن بگیرد. بار دوم. در 15 دقیقه دوم شرایط برای نماینده ایران تغییر چندانی نکرد تا اینکه یوری کیاسر (در دقیقه 109) گل سوم تیمش را به ثمر رساند.

این پایان کار نبود و یحیی الغسانی در دقیقه 1+120 گل چهارم شباب الاهلی را به ثمر رساند و توپ را وارد دروازه سپاهان کرد.

قضاوت این دیدار بر عهده کیم جونگ هیوک از کره جنوبی بود که در جریان این دیدار به محمد کریمی، آریا یوسفی، رضا اسدی و وحدت حنانوف از سپاهان کارت زرد داد.

گفتنی است، یاران آزمون پس از پیروزی در این دیدار در دور دوم رقابت های مقدماتی لیگ الیت به مصاف الغرافه قطر می رود.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *