قرعه‌کشی بسته‌های رویایی مکالمه و اینترنت همراه اول

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

قرعه کشی 10000 بسته مکالمه و اینترنت نامحدود و رویایی به مدت یکسال برای مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول برگزار می شود.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، اپراتور اول و بزرگترین همراه کشور شرایط جدید شرکت در قرعه کشی بسته های نامحدود «مکالمه» و «اینترنت» را به مدت یکسال برای مشترکین دائمی و اعتباری ایران اعلام کرد. . اول موبایل

مشترکین عادی و اعتباری که سیم کارت خود را از – سه شنبه 25 مرداد 1392 تا پایان آبان 1403 هجری شمسی فعال کنند، واجد شرایط شرکت در قرعه کشی 10000 بسته مکالمه و اینترنت رویایی خواهند بود.

بسته هدیه مکالمه نامحدود 1 ساله تنها به مکالمات داخل شبکه اپراتور اول ارتباط دارد و قابلیت فعال سازی همزمان با سایر بسته ها و ترکیبات مکالمه را دارد.

شرایط بسته هدیه اینترنت مشابه بسته قبلی است با این تفاوت که به صورت ماهانه به مدت یک سال تمدید می شود و همچنین سیاست استفاده منصفانه با محدودیت استفاده بیش از 100 گیگابایت در ماه برای آن اعمال می شود.

مشترکین ثابت و موجودی در موبایل اول که می خواهند در این قرعه کشی شرکت کنند کافی است با تماس یا خرید بسته سیم کارت خود را فعال کنند و هرکسی که تمایل به خرید سیم کارت دارد می تواند از آدرس www.mci.ir/-3URIES3 اقدام به

لازم به ذکر است با برنده شدن شرکت کنندگان پیامکی با عنوان بسته های رویایی برنده برای آنها ارسال می شود.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *