اولین مدال ایران در المپیک پاریس / امین میرزازاده برنز گرفت

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایسنا: کشتی گیر وزن 130 کیلوگرم ایران با غلبه بر کشتی گیر ایرانی آذربایجانی به مدال برنز المپیک دست یافت تا اولین مدال تیم ورزش ایران در المپیک پاریس باشد.

امین میرزازاده، نماینده وزن 130 کیلوگرم ایران و دارنده مدال طلای جهان، در پایان دو وزن نخست المپیک 2024 پاریس در دیدار رده بندی مقابل صباح شریعتی، کشتی گیر ایرانی-آذربایجانی و کشتی گیر ایرانی به روی تشک رفت. او به مدال برنز المپیک دست یافت و در نهایت گاتزر با نتیجه 4 بر صفر به برتری رسید و برنده مدال برنز المپیک شد تا اولین مدال آور کاروان ورزشی ایران در المپیک پاریس باشد.

میرزازاده پیش از این در مبارزه اول 3 بر یک مقابل آدام کوهن از آمریکا به برتری رسیده بود اما در مبارزه دوم مقابل میشین لوپز دارنده 4 مدال طلای المپیک و 5 طلای جهان از کوبا با نتیجه 3 بر یک شکست خورد و به جمع بازنده ها رفت. ' گروه. در گروه بازنده ها میرزازاده با نتیجه 9 بر صفر لی از کره جنوبی را شکست داد و راهی دیدار رده بندی شد.

پیش از این مهدی محسنی نژاد دیگر نماینده ایران در اوزان اول المپیک 2024 با شکست 3 بر یک مقابل شارشان بیکف از قرقیزستان از رسیدن به مدال برنز بازماند و در المپیک پنجم شد.

محمدهادی ساراوی نماینده وزن 97 کیلوگرم ایران در جریان دیدارهای وزن دوم المپیک پاریس پس از پیروزی قاطع مقابل رقبای خود راهی فینال شد و عصر فردا چهارشنبه به مصاف آرتور الکسانیان جهان می رود. دارنده مدال طلای المپیک از ارمنستان به مدال طلای المپیک دست یافت اما امین کاویانی نژاد نماینده وزن 77 کیلوگرم ایران از رسیدن به مدال بازماند.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *