معرفی سریال اجتماع- Community | هورناز

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

نام سریال: Society

ژانر: کمدی موقعیت

تهیه کننده: دان هارمون

کشور سازنده: آمریکا

تعداد فصل: 6

تعداد قسمت ها: 110

بازیگران:

جوئل مک هیل
جیلیان جیکوبز
دنی بادی
یوته نیکول براون
آلیسون بری
دونالد گلاور
کن جونگ
چوی چیس
جیم راش
اریک بائوزا
سریال انجمنسریال انجمن

خلاصه سریال

داستان از آنجایی شروع می شود که وکیل متوجه می شود که مدرک تحصیلی او جعلی است و او باید برای دریافت مدرک به کالج برود. کلاس و ناخواسته به یک گروه می پیوندد یک گروه مطالعاتی تشکیل می شود که اعضای آن شخصیت های اصلی داستان هستند…

جامعه معلم اسپانیایی شخصی چانگ

جامعه معلم اسپانیایی شخصی چانگ

در مورد سریال

جامعه که داستان چندین دانش آموز را روایت می کند، عمداً سعی می کند از انواع دیگر کمدی ها متفاوت باشد. اپیزودهایی در این سریال وجود دارد که در حین تماشای آنها حتی یک ثانیه هم نمی توانید لبخند بزنید و بیشتر روی پرداختن به مسائل جدی مانند مشکلات روحی و روانی تمرکز می کنند. این سریال در عین حال در کمدی شکست نمی خورد و با شخصیت های متنوع خود موقعیت های جذاب بسیاری را خلق می کند.

برخی از اعضای تیم تولید Community اکنون افراد شناخته شده و موفقی در هالیوود هستند. – دن هارمن را به عنوان یکی از سازندگان اصلی سری ریک و مورتی می شناسید. جو روسو و آنتونی روسو او قبل از اینکه کارگردان فیلم های ابرقهرمانی چند میلیارد دلاری مارول شود، چندین قسمت از مجموعه Community را کارگردانی کرد. رایان ریدلی او اکنون به عنوان نویسندگی رنفیلد و مجموعه انیمیشن Invincible شناخته می شود و در بیش از 10 قسمت از Community کار کرده است. جامعه علاقه مند به چالش کشیدن انتظارات مخاطب و حتی قوانین نانوشته ساخت کمدی کمدی بود. افراد زیادی به آن علاقه دارند.

شخصیت های سریال Society

شخصیت های سریال Society

چرا باید سریال جامعه را ببینم؟

خوب اگر به امتیاز نگاه کنید امتیاز 8.5 در سایت IMDB دارد و جزو 250 سریال پرطرفدار دنیاست و جوایز زیادی هم گرفته است و از طرفی امتیاز 88 درصدی را از سایت دریافت کرده است. منتقدان در RottenTomatoes، یعنی اگر به نتایج و نتایج عموم مردم و منتقدان نگاه کنید، در انتخاب این سریال شک نکنید.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *