پیام فرمانده کل سپاه به «یحیی سنوار»: خبر انتخاب شما، صهیونیست‌ها و حامیان آنان را در نگرانی شدید فرو برد / مثل همیشه از هیچ کمکی به شما و سایر مجاهدان مقاوم دریغ نخواهیم کرد

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت انتخاب آقای سینوار به عنوان رئیس دفتر سیاسی جدید جنبش حماس گفت: خبر انتخاب آقای سینوار باعث دلجویی شد. قلب مجاهدین و موجب نگرانی شدید دشمن صهیونیستی و حامیان آن شد.

متن پیام سرلشکر سلامی به شرح زیر است:

به نام خدا

آنها به یاری خدا خواهند بود و من به یاری خدا هستم لقوی عزیزم

برادر گرامی و مجاهد نصوح جناب حاج یحیی ابراهیم سنوار زید عزه العلی

خوش آمدی؛

خبر انتصاب جناب عالی به عنوان رئیس دفتر سیاسی جنبش اسلامی، مردمی و جهادی وابسته به حماس از سوی اعضای رشید و بصیر شورای رهبری مقاومت فلسطین مانند باران رحمت و نور حیات بخش بود که پس از آن نازل شد. شکست شهادت دلاور مرد تقوا و جهاد و شهیدان حاج اسماعیل هنیه دل مؤمنان و کافران را دلگرم و مجاهدان را تسلی داد و دشمن جنایتکار صهیونیست و یاران بی شرمش را سخت مضطرب ساخت.

این انتخاب نشان داده است که اگر انسان پس از سالها مجاهدت خالصانه، ندای رجعت الهی را با عشق و شوق طنین انداز کند، پرچم پرافتخار مبارزه اش بر زمین نمی نشیند و مجاهدی فداکار و بصیر دیگر، راه او را قوی تر ادامه می دهد.

جنابعالی که از شاگردان مکتب مجاهد و از نوادگان شهدای والامقام هستید، با حمایت ملت بزرگ فلسطین و همراهی امت اسلامی راه شهدا و مجاهدین را ادامه داده و به عهد خود وفا خواهید کرد. آزادی کامل برای فلسطین عزیز با قدس شریف.

من و سایر برادران جهادگر شما در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به برکت قرآن کریم و رسول اکرم صلی الله علیه و آله و سلم و رهنمودهای حضرت امام خمینی رحمت الله علیه. . به رهبری حضرت امام خامنه ای، خداوند متعال مثل همیشه از هر کمکی به شما و دیگر مجاهدان مقاوم دریغ نخواهیم کرد و وظیفه ماست که به هدف گذاری سربلند باشیم.

یقین دارم جهاد کنونی فرزندان فلسطین به ویژه مردان و زنان غزه که با صبر و استقامت خود معادلات جهان را به نفع ملت اسلامی تغییر دادند، با مدیریت و تلاش قوی شما به ثمر خواهد نشست. رژیم جنایتکار صهیونیستی به زودی از سرزمین مقدس فلسطین ریشه کن خواهد شد.

و ما رستگاریم جز به وسیله من در نزد خدای توانا و حکیم

سرلشکر پاسدار حسین سلامی

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *