حمایت قاسمیان، از چهره های اصلی حمله به سفارت سعودی، از سعید جلیلی: انتخاب من «دکتر» است

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

قاسمی با حمایت از جلیلی او را امتداد دوران رهبری می دانست. جواد موگوی پیشتر گفته بود که قاسمیان رئیس هیئتی بود که پس از شعارهای دوگانه انقلاب و دیپلماسی به سفارت عربستان رفت و آن را به آتش کشید.

به گزارش انتخابی قاسمیان، وی با انتشار متنی در صفحه تلگرامی خود نوشت: در خصوص انتخاب کاندیدای الصلاح: پس از مدت ها فکر و بررسی برای حفظ دستاوردها و ادامه راه شهید رئیسی عزیز با کمال احترام و احترام. خلوص. همه کاندیداهای جبهه انقلاب و بویژه برادر محترمم مجاهد، مدیر اجرایی بی بدیل جناب آقای دکتر قالیباف اعلام می دارند که انتخاب من برادر عزیز و انقلابی من جناب آقای دکتر سعید جلیلی است.

برای روشن شدن این مطلب ادامه راه شهید رئیسی عزیز جز با دو گوهر زیر که مجموع آنها را در متفکر انقلابی و سیاسی وارسته جناب آقای دکتر جلیلی یافتم امکان پذیر نخواهد بود. این دو گوهر عبارتند از:

1. شناخت عمیق اصول و آرمان های انقلاب اسلامی و اعمال آنها در انقلاب کنونی ضروری است:

ویژگی بارز رئیس جمهور انقلابی، درک عمیق از مبانی انقلاب اسلامی است. بدون این سرمایه ارزشمند، با هر سطحی از توانایی، احتمال لغزش افزایش می یابد و خطر افول و افول آرمان ها افزایش می یابد.

2. اعتقاد به موتورهای اساسی و اصیل انقلاب اسلامی، یعنی جوانان انقلابی و ایجاد ارتباط متقابل با آنان.

در نادری که توانایی صعود به قله ها و جهش ایران اسلامی را به سوی آرمان های انقلاب فراهم می کند، جوانان وفادار و تحصیل کرده کشور هستند. این سرمایه است که هر چیزی را که فرصت را تهدید می کند فراهم می کند و موانع مسیر پیشرفت را از بین می برد و جمهوری اسلامی عزیز را به بالاترین قله عزت می رساند.

امروز به نظر می رسد کاندیدای صاحب این دو دارایی ارزشمند دکتر سعید جلیلی است.

در پایان از تمامی خواهران و برادران انقلابی خود می خواهم که در روزهای آینده وارد عرصه انتخابات شوند و نقش پرشکوه خود را در انتخاب کاندیدای مناسب ایفا کنند.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *