سازمان سنجش: قهرمانان دارای مدال المپیک بدون کنکور در دانشگاه پذیرفته می‌شوند

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

رئیس سازمان سنجش و سنجش نظام آموزش کشور اعلام کرد: تمامی قهرمانان ورزشی که در بازی های المپیک موفق به کسب مدال های طلا، نقره و برنز شده اند می توانند بدون آزمون در رشته علوم ورزشی ادامه تحصیل دهند.

به گزارش روابط عمومی سازمان سنجش و ارزشیابی نظام آموزشی کشور، عبدالرسول پورعباس در پیامی به مبینه نعمت زاده دختر سرفراز و قهرمان ایران اسلامی محمدهادی ساروی و امین میرزازاده از رزمندگان با اخلاق و شجاع تبریک گفت. از کشورمان به مناسبت تکریم و کسب مدال شماره 106 مورخ 21 اسفند 1365 شورای عالی انقلاب فرهنگی کلیه قهرمانان ورزشی که در مسابقات المپیک، جهانی و آسیایی مدال های طلا، نقره و برنز کسب کرده اند می توانند ادامه دهند. تحصیل آنها در دانشگاه رشته علوم ورزشی بدون شرکت در آزمون و این عزیزان باید درخواست خود را از طریق کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران جهت ارسال به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ارسال کنند.

رئیس سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزشی کشور در خاتمه برای بقیه ورزشکاران رژه جمهوری اسلامی ایران در بازی های المپیک 2024 پاریس آرزوی موفقیت و افتخار کرد و خاطرنشان کرد: قهرمانان. ایران اسلامی مدت زیادی را در اردوهای تدارکاتی برای آمادگی برای حضور در مسابقات سپری می کند و تمهیدات اندیشیده شده باعث شده تا عزیزان به ادامه تحصیل در رشته های مختلف ورزشی افتخار کنند.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *