مهر تایید سهامداران بر عملکرد سال 1402 بانک ملت

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

با حضور در مجمع عمومی عادی سالیانه بانک ملت، سهامداران عملکرد این بانک را در سال مالی منتهی به پایان اسفند 1402 هجری شمسی مورد تایید قرار دادند.

به گزارش روابط عمومی بانک ملت، مجمع عمومی عادی سالیانه این بانک در تاریخ 8 اسفند 1302 با حضور بیش از 60 درصد سهامداران و به ریاست مسعود نصر اصفهانی رئیس هیئت مدیره بانک ملت به کار خود پایان داد. . با نظارت نمایندگان وزارت امور اقتصادی و دارایی و شرکت سرمایه گذاری منطقه ای، دفتر حقوق صاحبان سهام و دبیرخانه مدیرکل حقوقی بانک ملت تشکیل و پس از قرائت گزارش عملکرد هیات مدیره توسط مدیرعامل بانک ملت بانک ملت. سهامداران بانک ملت فرشید فرخی نژاد با رای قاطع صورت های مالی این بانک را تایید کردند.

بر اساس این گزارش، حسابرس و بازرس قانونی در این جلسه صورتهای مالی بانک ملت را در تمامی ابعاد مهم مطابق با استانداردهای حسابرسی مورد ارزیابی قرار دادند.

بر این اساس تقسیم 82 ریال سود برای هر سهم بانک ملت از دیگر مصوبات مجمع عمومی عادی سالیانه این بانک بود.

همچنین سازمان حسابرسی به عنوان حسابرس و بازرس قانونی و روزنامه های ایران و کیهان به عنوان روزنامه های کثیرالانتشار جهت درج اطلاعیه های شورا انتخاب شدند.

بر اساس این گزارش فرشید فرخی نژاد که پیش از این به عنوان مدیرعامل این بانک انتخاب شده بود، در مجمع عمومی فوق العاده بانک ملت به عضویت هیات مدیره این بانک بورسی درآمد.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *