معرفی سرویس جدید پخش آنلاین فیلم و سریال با تخفیف 80 درصدی

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

سرویس های مختلف تماشای فیلم و سریال در سال های اخیر در ایران راه اندازی شده است که هر کدام مزایای خاص خود را دارند. فیلمیوم یکی از این سرویس‌هاست که اخیراً با افزودن بخش‌های مختلف به سرویس خود، جذابیت استفاده از این سرویس را افزایش داده و با ارائه مطالب متنوع، کاربران را جذب می‌کند.

اگر از طرفداران فیلم و سریال هستید، این سرویس به شما امکان دسترسی به آرشیو عظیمی از فیلم ها و سریال ها را می دهد. فیلمیوم نیز با ارائه محتوای اختصاصی اختصاصی برنامه ها و همچنین ارائه دوبله اختصاصی فیلم ها و سریال های امروزی، رضایت کاربران خود را جلب کرده است.

نقاط قوت Velimium را می توان در موارد زیر مشاهده کرد:

آرشیو کامل فیلم و سریال خارجی

در Filmium بیش از 30 هزار ساعت محتوای شگفت انگیز خواهید یافت. از فیلم های اخیر گرفته تا سریال هایی با چند فصل، هر کدام به صورت کامل و با بهترین کیفیت در اختیار شما قرار خواهند گرفت. برای دریافت بهترین نسخه کافی است نام محتوای مورد نیاز خود را در Filmium جستجو کنید.

فیلم ها و سریال ها با زیرنویس فارسی پخش می شوند و برای یافتن فایل زیرنویس مشکلی نخواهید داشت.

ارائه مطالب با دوبله اختصاصی

اگر از آن دسته تماشاگرانی هستید که ترجیح می دهید فیلم ها و سریال های دوبله فارسی را تماشا کنند، فیلمیوم در کنار شماست. این سرویس با ارائه دوبله انحصاری با کیفیت بالا و با استفاده از صداپیشگان مجرب امکان تماشای آنلاین انواع فیلم ها و سریال های دوبله فارسی زبان را به شما می دهد.

فیلم و سریال ایرانی

آرشیو بی نظیری از فیلم ها و سریال های ایرانی در فیلمیوم در دسترس کاربران قرار گرفته است. در کنار جدیدترین فیلم ها و سریال های هالیوودی، می توانید وقت خود را به تماشای شاهکارهای ایرانی و لذت بردن از هنر هنرمندان ایرانی بگذرانید.

در انواع دستگاه ها موجود است

فلمیوم به روش های مختلفی در دسترس شماست. وب سایت Filmium برای استفاده در لپ تاپ و رایانه شخصی در اختیار شماست و اگر از تبلت یا گوشی هوشمند خود برای تماشای فیلم و سریال استفاده می کنید، برنامه های Filmium راه حل شما برای تمامی سیستم عامل ها هستند.

اینترنت با نصف قیمت

مصرف اینترنت در هنگام استفاده از فیلمیوم نیم بها محاسبه می شود و می توانید علاوه بر تماشای محتوای مورد نظر خود در بسته های اینترنتی خود صرفه جویی کنید. این تم نامحدود است و شامل تمام محتوای موجود در Filmium است.

رابط کاربری جذاب

با در نظر گرفتن طیف سنی گسترده مخاطبان فیلمیوم، این سرویس به گونه ای طراحی شده است که راحت ترین راه کار و استفاده را برای کاربران خود ارائه دهد. سرعت بالا و استفاده ساده از این پلتفرم می تواند تجربه لذت بخشی را در تماشای آنلاین فیلم و سریال برای شما فراهم کند.

تیم پشتیبانی پاسخگو

یکی از مواردی که Filmium را از دیگر پلتفرم های پخش فیلم و سریال متمایز می کند، وجود یک تیم پشتیبانی پاسخگو است. در صورت داشتن هرگونه سوال در مورد مراحل ثبت نام و نحوه استفاده از پلتفرم، کارشناسان فیلمیوم در مدت زمان کوتاهی به شما پاسخ خواهند داد.

قیمت متناسب با خدمات ارائه شده است

در مقایسه با سایر پلتفرم ها، Filmium قیمت مناسبی را برای ارائه خدمات به کاربران خود تعیین کرده است. ارائه تخفیف های منحصر به فرد همچنین به شما این امکان را می دهد که یک اشتراک طولانی مدت با قیمتی باورنکردنی خریداری کنید. جشنواره اشتراک فیلمیوم هم اکنون در حال برگزاری است و تنها با پرداخت 199 هزار تومان می توانید اشتراک یک ساله دریافت کنید. در این صورت تنها با پرداخت هزینه اشتراک یک ماهه به مدت یک سال کاربر حرفه ای فیلیوم خواهید شد.

مقایسه این مبلغ با حق اشتراک در سایر پلتفرم ها نشان از هزینه بسیار مناسب این سرویس با سایر خدمات فیلم و سریال دارد.

سیستم همکاری در فروش

سیستم همکاری در فروش فیلمیوم به شما این امکان را می دهد که محتوای مورد علاقه خود را با بهترین کیفیت تماشا کنید و از این بستر کسب درآمد کنید. با استفاده از لینک خود و انتشار آن می توانید از افرادی که از طریق لینک شما در Filmium ثبت نام می کنند درآمد کسب کنید.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *