رمضان‌اف: طلای المپیک به من نچسبید

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایرنا: دارنده مدال طلای وزن 86 کیلوگرم کشتی آزاد المپیک پاریس گفت: این برد برای من خوشحال کننده نبود زیرا حسن یزدانی مصدوم شد.

فینال وزن 86 کیلوگرم شب گذشته در حالی برگزار شد که ماگومد رمضانوف آزادکار اهل داغستان و اهل بلغارستان با نتیجه 7 بر یک حسن یزدانی را شکست داد و به مدال طلا رسید.

ماگومد رامادانف پس از بازی فینال گفت: این پیروزی برای من چندان خوشحال کننده نبود زیرا فهمیدم یزدانی مصدوم است و نمی تواند به طور کامل مبارزه کند. او در این مسابقه رفت و برگشتی کرد که به دلیل مصدومیت چندین بار کشتی متوقف شد. او از من یک اسطوره می سازد و من خوشحالم که در کنار چنین فردی کشتی می گیرم.

دارنده مدال طلای المپیک از بلغارستان گفت: همیشه دوست داشتم با او کشتی بگیرم. کشتی گیرانی را دیده ام که با یزدانی می جنگند معمولا شروع به دفاع از خود می کنند و عقب می افتند و کار خاصی نمی توانند انجام دهند.

گفت: پس گمان کردم که اگر با او کشتی بگیرم به خود حمله کنم، پس چنین کردم. خوشحالم که این کار را کرد. از خداوند متعال سپاسگزارم که به من قوت و صبر و اراده عطا فرمود و در این دیدار به من اطمینان داد. آنقدر از این موفقیت خوشحالم که حتی نمی توانم آن را باور کنم.

رمضانف ابراز امیدواری کرد که بتواند در المپیک بعدی شرکت کند و مدال طلا را کسب کند.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *