باز شدن پای تعرفه‌های پایین ارتباطی به نمایشگاه بورس، بانک و بیمه

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

در ارائه های تخصصی دومین روز نمایشگاه بین المللی صنعت مالی ایران، وضعیت و موقعیت کنونی اپراتورهای تلفن همراه، موانع توسعه آنها و راه های برون رفت از تنگناها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، اولین شرکت با محوریت خدمات مالی و بانکی در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی ایران (بورس، بانک و بیمه) حضور یافت و کارگاه آموزشی برگزار کرد. ضمن ارائه خدمات تخصصی پیشرفته خود در پاویون خود.

این کارگاه ها طبق برنامه از قبل اعلام شده که جزئیات آن از طریق لینک http://mci.ir/-03T3R9 قابل مشاهده است برگزار می شود و میزبان کلیه بازدیدکنندگان از سالن شماره 7 نمایشگاه بین المللی تهران خواهد بود.

* تشویق همسر اول به درخواست ارزیابی مجدد

در روز دوم این نمایشگاه (30 مرداد 1403 هجری قمری) در قسمت اول کارگاه «بررسی شرکت های فناوری اطلاعات و ارتباطات از دیدگاه سرمایه گذار بورس» و مهدی السوری کارشناس و کارشناس برگزار شد. معلم بازارهای مالی، ضمن تشریح وضعیت کنونی اپراتورهای مخابراتی کشور در اقتصاد، توصیه هایی برای بهبود وضعیت آنها داشت.

ضمن بررسی شاخص های مالی و عملکردی همراه اول به عنوان بزرگ ترین اپراتور تلفن همراه کشور، مواردی مانند کاهش تعرفه مخابرات در مقایسه با سایر اپراتورهای مخابراتی دنیا را گواه وضعیت فعلی کیفیت اینترنت می دانم.

به گفته سوری، تقریباً در سال‌های 2013 و 2014، تقریباً 80 درصد از درآمد موبایل اول مربوط به تماس صوتی و تقریباً 20 درصد شامل اینترنت و پیامک بوده است. اما روند استفاده از پیامک و اینترنت در سال 2017 تقریباً دو برابر شد و امروزه بیش از دو برابر درآمد حاصل از تماس صوتی را شامل می شود.

وی موضوعاتی مانند گسترش دامنه اجرای فیلترینگ در فضای مجازی کشور را در کاهش درآمد اپراتورهایی مانند همراه اول بسیار موثر دانست و خاطرنشان کرد: در دنیا معمولاً با مواجهه با چنین شرایطی اپراتورها به سمت ارائه خدمات می روند. ارزش – خدمات اضافی برای جبران کاهش درآمد آنها ارائه می شود.

سوری در طی صحبت ها و توصیه های خود، رفیق اول را تشویق کرد که برای حفظ ارزش بازار، تقاضای تجدید ارزیابی کند.

* دریافت و بررسی 1225 طرح و ایده تجاری از هارک اول

نماینده شرکت بازرگانی نوظهور همک اول در بخش دوم از ارائه های کارگاهی به معرفی کسب و کارهای موجود در سبد سرمایه گذاری این شرکت و مروری بر چشم انداز سرمایه گذاری در آنها پرداخت.

در این ارائه، قسمت حرکت اول در گزارش سالانه هیئت مدیره شرکت اول به مجمع صاحبان سهام بررسی شد.

این گزارش حاکی از سرمایه گذاری شرکت در 15 شرکت و 3 صندوق، سه برابر شدن ارزش پرتفوی First Mover و ایجاد فرصت های شغلی مستقیم و غیرمستقیم برای بیش از 38700 نفر و همچنین 12 قرارداد سرمایه گذاری به ارزش 382 میلیارد تومان موتوری و 1237 میلیارد تومانی است. تومان توسط سهامداران دیگر.

در این ارائه 1225 طرح و ایده بررسی شده توسط این شرکت مورد بحث و بررسی قرار گرفت و همچنین بیان شد که 1131 طرح مربوط به تجارت داخلی و 94 طرح مربوط به تجارت خارجی با فراوانی 85 درصد مربوط به ترکیه بوده است.

به عنوان هلدینگ سرمایه گذاری گروه اول همائول، با شناسایی استارتاپ ها، تامین سرمایه، شبکه سازی و ایجاد هم افزایی در خانواده بزرگ گروه اول هاماول برای رشد و توسعه اکوسیستم نوآوری کشور فعالیت می کند.

ماموریت این شرکت “توانمندسازی اکوسیستم VC” و چشم انداز آن “تبدیل شدن به یک بازیکن پیشرو VC در کشور” است.

اولین گروه همراه مستقر در سالن 7 نمایشگاه بین المللی تهران تا 31 مرداد ماه 1403 از ساعت 8 صبح الی 15 میزبان علاقه مندان و بازدیدکنندگان نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه است.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *