شرایط فروش کلوت اتوماتیک با قیمت جدید در دسترس متقاضیان قرار گرفت [مرداد ۱۴۰۳]

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

شرکت خودروسازی مکسات شرایط فروش خودروی کلوت اتوماتیک را با قیمت جدید مرداد ماه 1403 هجری شمسی اعلام کرد. قیمت این خودروی اتوماتیک حدود 100 میلیون تومان افزایش یافت. مشتریان می توانند این کامیون را با تسهیلات بالغ بر 1.3 میلیارد تومان خریداری کنند.

جدول تغییرات قیمت اسلات اتوماتیک مرداد 1403 هجری قمری:

شرایط فروش خودروی اتوماتیک با قیمت جدید برای متقاضیان فراهم شده است [مرداد ۱۴۰۳]

شرایط فروش لباس اتوماتیک از روز پنجشنبه 27 تیر 1403 هجری شمسی تعیین شده و تا تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت. این خودرو در قالب تیپ 2 در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

شرایط فروش خودروی اتوماتیک مرداد 1403 هجری قمری:

شرایط فروش خودروی اتوماتیک با قیمت جدید برای متقاضیان فراهم شده است [مرداد ۱۴۰۳]

سیستم تعلیق اتوماتیک کلوت یکی از معدود پیکاپ های مونتاژ شده در بازار ایران است که به گیربکس اتوماتیک مجهز شده است. فوتون تونلند G7 از ایران خودرو دیزل و KMC T9 از کرمان موتور رقبای این پیکاپ در بازار ایران هستند.

قدرت توقف برای کلوت اتوماتیک توسط یک موتور 2.4 لیتری توربوشارژ چهار سیلندر تامین می شود. حداکثر بازده این موتور 215 اسب بخار و 320 نیوتن متر گشتاور است. گیربکس شش سرعته اتوماتیک نیز وظیفه انتقال نیرو به هر چهار چرخ خودرو را بر عهده دارد. سیستم تعلیق اتوماتیک بر روی چرخ های 17 اینچی آلومینیومی سوار می شود. قیمت این خودرو در بازار آزاد کمتر از قیمت کارخانه است. هم اکنون می توانید یک دستگاه لخته اتوماتیک تیپ 3 (نسخه مجهزتر) را با قیمتی کمتر از 2 میلیارد تومان از بازار آزاد تهیه کنید.

امکانات و تجهیزات کارخانه اتوماتیک کلوت به شرح زیر است:

کروز کنترل، فرمان هیدرولیک روکش چرمی با دکمه های کنترل، سیستم ورود بدون کلید، سیستم استارت دکمه ای، صندلی راننده برقی با 6 تنظیمات مختلف، رینگ های آلومینیومی 17 اینچی، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، آینه های جانبی تاشو گرمکن، دوربین عقب چرخ دنده و کامپیوتر، رکاب های جانبی و چراغ های روشنایی در روز.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *