تاج: شاید برخی‌ ورزشگاه‌ها در هفته لیگ مجوز میزبانی نگیرند / نتوانستیم صدا و سیما را برای ورود سیستم VAR به اراک متقاعد کنیم؛ باید بار دیگر سیستم را به تهران بازگردانیم

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایرنا: رئیس فدراسیون فوتبال گفت: شاید برخی از ورزشگاه ها تا آغاز هفته اول لیگ به شرایط استاندارد نرسند و طبیعتا مجوز میزبانی دریافت نکنند.

مهدی تاج در حاشیه مراسم برترین های فوتبال ایران 1402 تا 1403 که در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد، گفت: اولین موضوعی که باید به آن اشاره کنم مربوط به سختی کار در استادیوم ها است که آن ها به آن پرداخته اند. برای سازماندهی لیگ، فدراسیون فوتبال و سایر حوزه ها در این زمینه تلاش کرده اند و البته مسئولان امنیتی نیز در این زمینه به ما کمک زیادی کردند که قابل تقدیر است. ما باید روزی اقدامات لازم را انجام می دادیم که متاسفانه تا – این اقدامات انجام نشده و از مدتی پیش این اقدامات را آغاز کردیم.

پنجم: افرود: نور ورزشگاه ها را از 1600 لوکس به 2000 لوکس رساندیم. مسابقات لیگ برتر انگلیس در استادیوم هایی برگزار می شود که این افزایش نور انجام شده است. صندلی ها باید شماره گذاری شوند که خوشبختانه اینطور است و در بسیاری از ورزشگاه ها این شماره گذاری به سرعت برقرار می شود.

رئیس فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: ورودی های مجزایی برای ورود هواداران به ورزشگاه ها در نظر گرفته شده است. برای خانم ها این موفقیت بزرگی بوده که در سال های اخیر اتفاق افتاده است و ما به دنبال این هستیم که این عزیزان راحت تر وارد ورزشگاه ها شوند. باید گیت ها را نصب کنیم تا مردم با نماد ملی روی صندلی های خود بنشینند و بلیت الکترونیکی فروخته شود. سال هاست که این کارها در دنیا انجام می شود و من خجالت می کشم بگویم الان داریم این کار را می کنیم. اگر در هفته های اول از میزبانی برخی ورزشگاه ها معذوریم مشکلی نیست اما باید ورزشگاه ها آماده باشند.

تاج توضیح داد: در حوزه نرم افزار نیز حرکتی انجام دادیم. ما قانون و سیستم مالی خاصی در لیگ داریم و در صدور مجوزهای حرفه ای صادقانه کار می کنیم. هیچ سرقت ادبی یا اقدام غیرقانونی انجام نشده است. خوشبختانه 7 باشگاه ما مجوز حرفه ای گرفتند که با توجه به درک من از قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا موفقیت محسوب می شود زیرا ژاپن نیز این تعداد را کسب کرد و سهمیه کره کمتر بود.

وی تاکید کرد: چهار باشگاه مجوز ملی گرفته اند و باشگاه هایی که مجوز نگرفته اند اگر امسال مجوز نگیرند دیگر نمی توانند در لیگ برتر انگلیس فعالیت کنند. قانون خیلی خوبی برای جوانان و نقل و انتقالات بازیکن وضع کرده ایم و بیش از 20 بازیکن جابجا شده اند. از ورشکستگی مالی نجات یافتیم و از امضای قرارداد با بازیکنان بی کیفیت خارجی جلوگیری شد.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: در مجموع کارهای سخت و برنامه نویسی زیادی انجام شده که اگرچه کافی نیست اما باید بیشتر پیگیری کنیم. برخی کارها روی VAR انجام شده است، اما هنوز موانعی داریم. ما نتوانستیم صدا و سیما را متقاعد کنیم که وارد اراک شوند. ما باید بار دیگر نظم را به تهران برگردانیم.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *