دیدار خیالی روحانی با مشاور شیمون پرز نخست‌وزیر وقت اسرائیل در هتل پاریس چنان بی‌پایه و اساس است که طی ۳۰ سال گذشته جز در رسانه‌های مخالف نظام و منافقین، در هیچ منبع دیگری بازتاب نداشته / در تاریخ ادعاشده در آن گزارش، روحانی نه تنها سفری به پاریس نداشته بلکه در جلسات مجلس و قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) حضور داشته / گوینده این ادعای کذب در سال ۱۳۹۴، پس از شکایت به ۸ ماه حبس محکوم شد

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

پاسخ دفتر رئیس جمهور ایران در جلسات یازدهم و دوازدهم به ادعای یکی از مهمانان برنامه ثریا در شبکه یک امشب در این برنامه قرائت شد.

متن پاسخ به شرح زیر است:

به نام تعالی

آقای دکتر پیمان جبلی

خوش آمدید

ضمن قدردانی از نقض عرف پخش در اختصاص زمان پاسخگویی و پیگیری عوامل محترم برنامه ثریا، توضیحاتی در خصوص ماجرای دروغین مهمان این برنامه بر اساس گزارش روزنامه اسرائیلی یدیعوت آحارونوت در مورد دیدار و مذاکره دکتر حسن روحانی و مشاور مبارزه با تروریسم نخست وزیر وقت اسرائیل، شیمون پرز، در هتل پاریس پاریس را به یاد می آوریم.

1- فردی که این ادعای کذب را مطرح کرده بود، برای اولین بار در سال 1393 پس از طرح شکایت به 8 ماه حبس تعزیری محکوم شد که در آن دادگاه تجدیدنظر تایید کرد که ادعای وی کاملا کذب و تهمت بی اساس بوده و محتوای ارائه شده مستند است. صرفاً به ادعای دشمنان انقلاب.

2- در تاریخ ذکر شده در آن گزارش، دکتر روحانی نه تنها به پاریس سفر کرده است، بلکه در جلسات شورای اسلامی و اقامتگاه خاتم الانبیاء (علیه السلام) نیز حضور داشته است، امری که به راحتی قابل بررسی است. .

3- ادعای روزنامه صهیونیستی در خصوص این مذاکرات موهوم بی اساس است و در سی سال گذشته جز در رسانه های ضد نظام و منافقین در هیچ منبع دیگری منعکس نشده و از صدا و سیما نیز پخش شده است. مایه تاسف و تعجب.

4- حق شکایت از تهمت زن جدید در برنامه رادیویی محفوظ.

5- از تصمیم صدا و سیما و گروه برنامه ثریا برای پخش پاسخ به این ادعای مضحک قدردانی می کنیم.

محمود فیضی

سمت ریاست جمهوری در دوره های یازدهم و دوازدهم

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *