معرفی سریال بازی مرکب – Squid Game

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

نام سریال: Squid Game

سال انتشار: 2021

ژانر: بقا، ترسناک، هیجان انگیز

تهیه کننده: هوانگ دونگ هیوک

کارگردان: هوانگ دونگ هیوک

نویسنده: هوانگ دونگ هیوک

تعداد فصل: 1

قسمت ها: 9

بازیگران:

  • لی جونگ جائه
  • پارک هی سو
  • وی ها جون
  • هیون جونگ
  • این جوان سو است
  • هو سونگ تائه
  • آنوپام تریپاتی
  • کیم جو ریونگ

خلاصه سریال

مجموعه بازی های پیچیده بر روی گروهی از افراد بدهکار و شکست خورده در کره جنوبی تمرکز دارد. در ابتدا ناآگاهانه وارد رقابتی مرگبار از بازی های کودکانه می شوند اما بعداً بسیاری از آنها داوطلبانه برمی گردند تا برنده جایزه این مسابقه شوند و زندگی خود را تغییر دهند.

بازی پیچیده چیست؟ + خلاصه و بازیگران سریال Squid Game

در مورد سریال

سری بازی های پیچیده دارای تم تاریک و به شدت ترسناک و خشن هستند. تبدیل بازی های کودکانه به مسابقات خونین و مرگبار کاملاً آزاردهنده و تکان دهنده است، شخصیت ها به خوبی توسعه یافته اند، سریال سرعت بالایی دارد و هیچ وقت وقت را تلف نمی کند. شخصیت اصلی مجموعه بازی های پیچیده یک پدر ناامید است که به راحتی می توان با او ارتباط برقرار کرد اما کامل نیست و ایرادهای خود را دارد. شخصیت های دیگری هم هستند که داستان های پس زمینه خوبی دارند که بینندگان می توانند با آنها ارتباط برقرار کنند.

بازی پیچیده چیست؟ + خلاصه و بازیگران سریال Squid Game

شخصیت ها به سرعت و هوشمندانه معرفی می شوند و بازی ها به سرعت شروع می شوند. پس از تماشای یک قسمت از مجموعه بازی های پیچیده، قطعاً دوست دارید قسمت های بعدی را ببینید.

456 شخصیت و افراد باید در بازی های مرگبار شرکت کنند و در یک سری بازی های هیجان انگیز اما کودکانه شرکت کنند. هر کس در این بازی های کودکانه شکست بخورد جان خود را از دست می دهد. اما فردی که زنده بماند جایزه ارزشمند را دریافت خواهد کرد. بنابراین افرادی که چیزی برای از دست دادن ندارند، برای بردن این مبلغ هنگفت که نه تنها بدهی هایشان را پوشش می دهد، زندگی خود را برای همیشه تغییر می دهد، قمار می کنند.

بازی پیچیده چیست؟ + خلاصه و بازیگران سریال Squid Game

حرف آخر

انتظارات حاکی از آن است که بیش از 200 میلیون نفر در سراسر جهان این سریال را تماشا کرده اند و این تعداد روز به روز در حال افزایش است. با این حال هوانگ دونگ هیوک ایده خاصی برای تولید فصل دوم سریال ندارد. او معتقد است با توجه به زمان زیادی که برای نگارش فیلمنامه سریال «بازی مرکب» صرف شده، اکنون زمان آن فرا رسیده که به سراغ پروژه های جدید برویم. اما نتفلیکس از او خواست تا شرایط فصل دوم سریال را مرور کند، زیرا میلیون ها بیننده سریال The Complex Game خواهان تماشای ادامه این سریال هستند.

هیوک در این باره گفت: احتمال بازگشت این سریال برای فصل دوم وجود دارد و ممکن است خبری از فصل دوم نباشد.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *