هواشناسی: بیشینه دمای تهران تا ۲ روز آینده به ۳۸ درجه کاهش می‌یابد

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

برنا: یک کارشناس هواشناسی از کاهش بیشینه دمای هوای تهران طی دو روز آینده به ۳۸ درجه سانتیگراد خبر داد.

امیرحسین نخسینا کارشناس سازمان هواشناسی گفت: – یکشنبه 31 مرداد و فردا دوشنبه 31 مرداد در شمال استان های آذربایجان غربی و شرقی برخی از استان های ساحلی دریای خزر. ارتفاعات در البرز و شمال خراسان افزایش ابر، بارش پراکنده و رعدوبرق در ساعاتی پیش بینی می شود.

وی تصریح کرد: طی دو روز آینده در برخی نقاط استان های فارس، جنوب اصفهان، شرق کهکیلویه و بویراحمد، ارتفاعات شرق و شمال شرق هرمزگان، جنوب کرمان، سیستان و بلوچستان در ساعات بعدازظهر و ساعات اولیه شب. . ابر، باران و رعد و برق و در نقاطی که در معرض گرد و خاک قرار دارند وزش باد شدید خواهد بود.

کارشناس هواشناسی ادامه داد: روزهای سه شنبه و چهارشنبه در شمال غرب و شرق آذربایجان، ارتفاعات البرز، شمال خراسان، بخش هایی از فارس، شمال هرمزگان، جنوب کرمان و جنوب سیستان و بلوچستان علاوه بر بارش باران و رعد و برق پیش بینی می شود. بادها

نخسینا تصریح کرد: طی پنج روز آینده در شرق کشور بارندگی های فصلی و در مناطق مرکزی فرمانداری های واقع در دامنه های جنوبی البرز وزش باد شدید در برخی ساعات با احتمال خیزش گرد و خاک پیش بینی می شود. و کیفیت هوا را کاهش دهد.

وی افزود: همچنین از – تا پایان هفته آب‌های شرق خلیج فارس، تنگه هرمز، دریای عمان و دریای خزر – و فردا متلاطم و متلاطم خواهد بود.

کارشناس هواشناسی درباره وضعیت هوای تهران نیز توضیح داد: بیشینه دمای هوای تهران – به 40 درجه سانتیگراد و حداکثر دمای فردا 39 درجه و پس فردا 38 درجه خواهد بود.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *