طرح فروش ایران خودرو ویژه متقاضیان عادی مرداد ۱۴۰۳ + شرایط

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

شرایط طرح فروش ایران خودرو در مرداد ماه 1403 به متقاضیان عادی اعلام شد.

این شرکت اطلاعیه های مهمی در خصوص مراحل ثبت نام محصولات ایران خودرو برای متقاضیان عادی ابلاغ کرده است.

1. مشارکت در تعیین اولویت ها منوط به رزرو مبلغ 230 میلیون تومان در حساب نماینده مشتری نزد بانک های عامل و به نفع شرکت ایران خودرو تا زمان اعلام نتایج اولویت می باشد.

*متقاضیان فقط در بانک های عامل تجارت، صادرات، ملت، پارسیان، کاراهان، سپه، شهر، اقتصاد نوین، رفاه کارگران و آینده می توانند نسبت به نمایندگی حساب به نام ایران خودرو اقدام کنند.

2. صلاحیت متقاضی بسته به ضوابط و مقررات قابل اجرا (اعلام شده در این اطلاعیه) بر اساس خوداظهاری متقاضی بوده و پس از ثبت درخواست در صورت لزوم از مراجع ذیربط با رعایت موارد مندرج در قوانین تنظیم کننده و دستورالعمل های شورای رقابت شرکت ایران خودرو را حذف می کند و حق هرگونه اعتراض و شکایت را از متقاضی سلب می کند.

3. متقاضیان اولویت دار برای ثبت نام و انعقاد قرارداد فراخوان می شوند، عدم واریز وجه برای هر مرحله در مهلت تعیین شده به منزله انصراف بوده و شرکت ایران خودرو هیچ گونه تعهدی در قبال ثبت نام و تحویل خودرو به آنان ندارد.

4. هر متقاضی در زمان ثبت سفارش می تواند حداکثر پنج محصول را به ترتیب مناسب خود انتخاب کند. از بین محصولات منتخب، درخواست مشتری برای هر خودرو در اولویت بندی قرار می گیرد و در نهایت در صورت کسب امتیاز لازم، تنها یک خودرو سفارش نهایی مشتری محسوب می شود.

5. کلیه پرداخت ها باید از کارت بانکی متقاضی مرتبط با کد ملی وی انجام شود.

6. خودروهای قابل عرضه در این طرح شامل پژو 207 دستی، تارا، رانا پلاس، سورن پلاس بنزین، هایما و سری جدید Rayrest می باشد.

7. مشخصات فنی محصولات موجود در سایت ایران خودرو www.ikco.ir و قیمت محصولات در سایت www.esal.ikco.ir نیز قابل مشاهده است. ikcosales.ir.

8. در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی در اطلاعیه های بعدی اطلاع رسانی خواهد شد.

9. کلیه پیام های ایران خودرو به شماره تلفن همراه اعلام شده در پروفایل متقاضی ارسال می شود و در صورت قطع یا مسدود شدن پیام، ایران خودرو مسئولیتی نخواهد داشت.

10. شرکت در این مرحله پس از اعلام اولویت های متقاضیان و تشکیل لیست انتظار برای هر محصول، بر اساس دعوت از متقاضیان بر اساس ظرفیت تولید و به مرور زمان و بر اساس لیست اولویت ها فقط برای هر محصول اقدام می کند. و نهایی شدن ثبت نام منوط به این است که انعقاد قرارداد بر اساس قیمت – باشد و پس از پرداخت، ایران خودرو قبل از آن هیچ تعهدی در قبال متقاضیان نخواهد داشت.

11. متقاضیان طرح معمولی که موجودی حساب نماینده را کاهش می دهند یا کل مبلغ را قبل از اولویت بندی برداشت می کنند، در زمان اولویت بندی شامل طرح نمی شوند و این برداشت یا کاهش موجودی به منزله برداشت است.

شرایط عمومی برای متقاضیان عادی:

1. حداقل سن متقاضیان خرید خودرو 18 سال می باشد.

2. داشتن گواهینامه رانندگی (در صورت گزارش تغییرات در دستورالعمل حذف خواهد شد)

3. متقاضیانی که در 48 ماه گذشته از ایران خودرو و سایپا یا از سایر خودروسازان در 24 ماه گذشته خودرو خریداری کرده اند و این شرکت ها به نام آنها فاکتور فروش صادر کرده اند. شما نمی توانید در این طرح شرکت کنید. در صورت ثبت سفارش خرید. سفارش خرید آنها حذف خواهد شد.

4. متقاضیان دارای پلاک پلیس فعال مجاز به ثبت نام و خرید وسیله نقلیه نیستند (از استثناء این ممنوعیت کسانی هستند که دارای پلاک پلیس فعال بوده و خودروی موضوع پلاک بیش از 5 سال سن داشته باشد)

5. انتقال امتیاز و یا اولویت اعلام شده به هر نحو ممنوع است.

مراحل ثبت درخواست و زمان بندی (متقاضیان عادی)

1. نمایندگی حساب و رزرو مبلغ 230 میلیون تومان از روز یکشنبه 1403/05/21 تا پایان ساعت 24 روز شنبه 1403/05/27 نزد بانک های عامل.

2. ثبت درخواست خودرو در سایت فروش الکترونیکی شرکت ایران خودرو www.ikcosales.ir و پس از گذشت 48 ساعت از انجام وکالتنامه، ایجاد حساب و رزرو مبلغ مشخص شده نزد بانک های فعال از روز چهارشنبه 1393/05/24. تا سه شنبه 05/05/2014.31

3. ابلاغ نتایج اولویت بندی توسط شرکت ایران خودرو.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *