شاه ماهی لیگ برتر در تور استقلال

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

خبرورزشی: اعلام اسامی مطرح ترین فوتبالیست های فصل گذشته لیگ برتر از جذب بازیکن بزرگ استقلال فاش شد.

رامین رضاییان، مدافع راست جدید استقلال که سابقه بازی در پرسپولیس، سپاهان و تیم های خارجی مانند قطر، بلژیک و ترکیه را در کارنامه فوتبالی خود دارد، در نقل و انتقالات تابستانی به استقلال پیوست.

این بازیکن فصل گذشته با ارسال 14 پاس گل و به ثمر رساندن 10 گل در رقابت های مختلف داخلی و خارجی برای تیم سپاهان در لیگ های مختلف، سرانجام از سوی ده ها کارشناس فوتبال کشورمان به عنوان بهترین فوتبالیست فصل گذشته لیگ برتر انگلیس انتخاب شد. با جایزه برنده شد.

این بازیکن 34 ساله فصل گذشته در 27 بازی با سپاهان شرکت کرد و در 25 بازی در ترکیب اصلی این تیم قرار گرفت. او در لیگ برتر 7 گل برای تیم سپاهان به ثمر رساند و به عنوان شاگرد مورائس 2213 دقیقه برای این تیم به میدان رفت تا یکی از مهم ترین بازیکنان این تیم در مسابقات جام حذفی باشد.

رامین رضاییان را می توان شاهزاده نوکنام و استقلال در شبکه ای دانست که برای جذب بازیکنان و گرفتن ستارگانی که در لیگ جدید برای آبی بوشان تهرانی بازی می کنند گسترش یافته است.

این بازیکن سابقه حضور در جام جهانی 2018 روسیه و قطر 2022 و گلزنی در این رقابت های بزرگ را نیز دارد. او همچنین در جام جهانی 2022 قطر گل دوم تیم ملی ایران را مقابل ولز به ثمر رساند.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *