جزئیات مرحله دوم پرداخت وام ۳۰ میلیونی به بازنشستگان

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایسنا: مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در خصوص ثبت نام مرحله دوم اعطای تسهیلات قرض الحسنه به بازنشستگان تامین اجتماعی برای سال جاری گفت: – جلسه ای با حضور بازنشستگان و مرکز عالی بازنشستگان داشتیم. و قرار شد با اعلام آمادگی این دوستان بتوانیم تا چند روز آینده مرحله دوم این تسهیلات را ثبت کنیم.

با برگزاری مراسم تودیع اعزام اولین دسته از بازنشستگان و بازنشستگان تامین اجتماعی به مشهد مقدس در ایستگاه راه آهن تهران، اجرای طرح کرامت رضوی سازمان تامین اجتماعی – اعزام رایگان بازنشستگان به مشهد مقدس – در سال جاری؛ با حضور میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان؛ محمد الاسدی رئیس هیات مدیره جامعه عالی بازنشستگان کشور، علی اصغر بیات نماینده بازنشستگان در هیات امنای سازمان تامین اجتماعی و صندوق های وابسته، اعضای هیات مدیره جامعه، جامعه عالی بازنشستگان، کارگران و بازنشستگان و جمعی از معاونان و مدیران اداره کل تامین اجتماعی.

میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان در این مراسم گفت: حج بازنشستگان و اعزام این زائران به مشهد الرضا (علیه السلام) کار بسیار خوبی است که سازمان تامین اجتماعی در سال های اخیر آغاز کرده است که البته مدتی به دلیل اپیدمی کرونا متوقف شد، اما بحمدالله از سال 1401 هجری شمسی در قالب طرح رضوی کرما شروع به کار کرد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی افزود: سازمان تامین اجتماعی در سال های 1401 و 1402 هجری شمسی توانست بیش از 75 هزار بازنشسته را به این سفر معنوی اعزام کند. این سفرها از ابتدا کاملا رایگان است، از حمل و نقل تا اقامت در هتل های مناسب مشهد، به همکاران ما اطمینان می دهیم که امکانات رفاهی خوبی را برای بازنشستگان فراهم می کنند.

موسوی همچنین گفت: با همکاری کانون های بازنشستگی، قرار است در سال جاری حدود 70 هزار نفر در قالب طرح کرم رضوی به مشهد مقدس اعزام شوند. سال قبل حدود 28 هزار نفر بازنشسته و سال قبل از آن بیش از 50 هزار نفر به این سفر معنوی اعزام شدند.

وی افزود: این سفر مختص بازنشستگان و بازنشستگان تهرانی نیست و بازنشستگان همه استان ها به صورت سهمی که به استان ها ابلاغ می شود برای این سفر اعزام می شوند. به دلیل اینکه در برخی از استانداری ها امکان حمل و نقل ریلی وجود ندارد، امسال برنامه ریزی برای جابجایی زائران به فرمانداری ها واگذار شد تا تعداد بیشتری از بازنشستگان برای اعزام به این سفر معنوی هماهنگ شوند. همچنین از مدیران استانداری تامین اجتماعی خواستیم با همکاری مراکز و نمایندگان مستمری بگیران سهمیه اختصاص داده شده به هر فرمانداری را جذب کنند تا بتوانیم تمام 70 هزار سفر برنامه ریزی شده را در سال جاری به اتمام برسانیم.

الموسوی همچنین در خصوص ثبت نام مرحله دوم اعطای تسهیلات قرض الحسنی به بازنشستگان تامین اجتماعی برای سال جاری گفت: – جلسه ای با بازنشستگان و کانون عالی بازنشستگان داشتیم که پس از ابلاغی تصمیم گیری شد و با خواست این دوستان، انشالله در چند روز آینده ثبت نام مرحله دوم این تسهیلات را آغاز خواهیم کرد. در ماه گذشته کمتر از 40 هزار تسهیلات پرداخت نشد و تلاش می کنیم در این ماه تعداد این تسهیلات را افزایش دهیم تا انشاالله بتوانیم به هدف امسال برسیم. میزان تسهیلات قرض الحسنه بازنشستگان تامین اجتماعی که سال گذشته 20 میلیون تومان بود، امسال افزایش یافت و به 30 میلیون تومان رسید.

به گزارش روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، در این مراسم احمد اسفندیاری معاون فرهنگی، اجتماعی و منطقه ای این سازمان و همچنین علی اصغر بیات و محمد اسدی اعضای هیات مدیره بنیاد شرکت داشتند. از مدیران کانون عالی کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی طی گزارشی از برنامه های مراقبتی بازنشستگان توسط سازمان تامین اجتماعی از همکاری شرکت حمل و نقل ریلی رجا و شرکت تامین اجتماعی رفاه کستر در اجرای طرح کرامت قدردانی کرد. پروژه رضوی

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *