اقدام عجیب باشگاه پرسپولیس؛ فروش ستاره قطری بعد از اعلام سهمیه خارجی

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایرنا: پرسپولیس در اقدامی عجیب ستاره قطری خود را پس از اعلام تعداد سهمیه های جذب بازیکنان خارجی از سوی سازمان لیگ به فروش رساند.

پرسپولیس در بیست و سومین دوره لیگ برتر انگلیس به مقام قهرمانی رسید و تنها پس از یک هفته، اسمار ویرا، سرمربی برزیلی این تیم از این تیم جدا شد.

سرخ ها با جدایی سرمربی موفق خود در شوک بودند چرا که دانیال اسماعیل فر و مهدی الترابی ستاره های این تیم نیز جدا شدند و همچنین علی رضا بیرانوند مدافع ملی پوش این تیم به صورت یک طرفه قراردادش را با این تیم فسخ کرد. پرسپولیس از این تیم جدا شد

در این مورد عبدالکریم حسن ستاره قطری و مرد سال 2018 آسیا پس از 6 ماه حضور در پرسپولیس با چند پیشنهاد هیجان انگیز قطر مواجه شد و در نهایت از این تیم جدا شد تا سرخ ها با فروش این بازیکن به درآمد خوبی برسند. .

پرسپولیس در شرایطی برای تقویت خود و جذب بازیکنان جایگزین به جذب بازیکنان خارجی روی آورد که طبق قوانین و دستورالعمل های موجود در خصوص قراردادها، به نظر می رسید که وحدت حنان اف و نبیل بهوی، دو بازیکن خارجی این تیم، این کار را انجام نداده اند. به سطح مورد نیاز برسد. تعداد بازی های لازم به این ترتیب دو سهم لیگ خارجی پرسپولیس در فصل جدید سوخته و این تیم نمی تواند بازیکن خارجی دیگری به تیم خود اضافه کند.

این در حالی است که باشگاه پرسپولیس شب گذشته با انتشار بیانیه ای در خصوص وضعیت سهمیه خارجی خود اعلام کرد که منتظر پاسخ سازمان لیگ اعلام شده است و این موضوع باعث اعتراض باشگاه پرسپولیس شد.

نکته جالب و عجیب ماجرا این است که 13 روز پس از اعلام تعداد سهمیه های استفاده از بازیکنان خارجی از سوی لیگ، پرسپولیس تنها مدافع چپ خود عبدالکریم حسن را فروخت.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *