شرایط فروش هونگچی E-QM۵ اعلام شد [مرداد ۱۴۰۳]

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

گروه بهمن شرایط فروش هونگچی E-QM5 مرداد ماه 1403 هجری شمسی را اعلام کرد. این بخشنامه فروش از ساعت 10 صبح روز یکشنبه 30 مرداد 1403 آغاز شده و تا پایان روز جمعه 5 مرداد ماه و یا تکمیل ظرفیت در دسترس متقاضیان می باشد. مشتریان می توانند سدان الکتریکی Hongqi E-QM5 2024 را در رنگ سفید با تزئینات داخلی مشکی خریداری کنند. قیمت این خودرو حدود 2.1 میلیارد تومان است. بنابراین هونگچی E-QM5 حدود 800 میلیون تومان از سدان بنزینی هونگچی H5 ارزانتر است.

برخلاف بسیاری از شرایط مختلف فروش خودرو در ایران، شرایط فروش Hongchi E-QM5 شامل سود انصراف 17.5 درصدی است. در صورت عدم انصراف مشتری، خودروها در هفته دوم مهرماه 1403 تحویل داده می شود.

شرایط فروش Hongchi E-QM5 اوت 1403:

شرایط فروش Hongchi E-QM5 اعلام شد [مرداد ۱۴۰۳]

Hongchi E-QM5 یک سدان الکتریکی لوکس میان رده است. این خودرو ابتدا برای نامزدی استفاده از ناوگان تاکسیرانی وارد ایران شد اما اکنون به عنوان خودروی شخصی به فروش می رسد. Hongchi E-QM5 یک سدان جادار و راحت با فاصله محوری 2990 میلی متری است. صندوق عقب این خودروی برقی نیز 433 لیتر گنجایش دارد که برای یک سدان میان رده اندازه مناسبی است.

تک موتور الکتریکی نصب شده بر روی محور جلوی Hongqi E-QM5 وظیفه جابجایی این خودرو را بر عهده دارد. این موتور حداکثر قدرت 190 اسب بخار و 320 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. ظرفیت باتری این خودرو 54 کیلووات ساعت است که با یک بار شارژ مسافت 431 کیلومتر را فراهم می کند. دوربین و سنسور پارک عقب، کروز کنترل، چرخ‌های 18 اینچی، صندلی‌های برقی، تزئینات چرمی برای کابین و فرمان، تهویه صندلی راننده، سیستم چندرسانه‌ای با صفحه نمایش 10 اینچی، چراغ‌های LED، روشنایی داخلی، سنسور نور و باران، و سیستم تهویه اتوماتیک دو کاناله با فیلتر تصفیه هوا یکی از تجهیزات سدان های برقی گروه بهمن می باشد.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *