بیوگرافی و زندگینامه اوزجان دنیز/ از این بازیگر چه می‌دانیم؟

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

نام: اوزجان دنیز

تاریخ تولد: 19 مه 1972 در آنکارا، ترکیه

حرفه: بازیگر، خواننده، آهنگساز، کارگردان، نویسنده

سالهای فعالیت: 1371 تاکنون

همسر: ویزا آکتان (A. 2018-J. 2019)

سامر دادگر (متولد 2023)

کودکان: 1

ارتفاع: 180 سانتی متر

رنگ چشم: قهوه ای

رنگ مو: مشکی

بیوگرافی

اوزجان دنیز، دومین فرزند خانواده ای که اصالتاً اهل آگری، منطقه شرق دور ترکیه است، در 19 می 1972 در آنکارا به دنیا آمد. او 3 خواهر و یک برادر دارد. او بیشتر دوران کودکی خود را در آنجا گذراند، پس از اینکه خانواده‌اش در پنج سالگی به آیدین در منطقه دریای اژه نقل مکان کردند.

او در سنین پایین برای خرج خود و خانواده اش آواز می خواند و در ۱۴ سالگی ارکستر خود را به نام ماوی دنیز (دریای آبی) تشکیل داد. او در سال 1989 به آلمان نقل مکان کرد. جرقه اصلی موفقیت او در موسیقی زمانی بود که یک تهیه کننده متوجه استعداد او در هنگام اجرا در آلمان شد، بنابراین در سال 1991 به ترکیه بازگشت.

شهرت اوزجان دنیز در دهه های 1990 و 2000 با انتشار آلبوم های پرفروش و دریافت جوایز فراوان به عنوان خواننده مطرح ترکیه آغاز شد. اشتیاق او به سینما و داستان نویسی باعث شد تا بازیگر شود و در بسیاری از سریال های پرطرفدار ترکیه ای بازی کرد.

فیلم Ozcan Deniz فیلم Ozcan Deniz

خواننده ترک اوزجان دنیز

حرفه بازیگری اوزجان دنیز

اوزجان دنیز بازی در فیلم را از اواخر دهه 1990 آغاز کرد. اولین نقش او نقطه شروع بزرگی برای حرفه او به عنوان یک ستاره بود. او امروزه یکی از مشهورترین بازیگران سینمای ترکیه است. فیلم‌شناسی اوزجان شامل فیلم‌های جذاب و شگفت‌انگیزی مانند «او یک سرباز است»، «شب‌های ژوئن» و «فیروزه کجاست؟» است. او هست

حضور او در مجموعه تلویزیونی “سامانیلو” نقطه عطفی در کارنامه او بود. اوزجان دنیز در این سریال نقش جوانی دوست داشتنی و پرشور نجات را بازی کرد. او توانست احساسات عمیق شخصیت خود را به زیبایی به تصویر بکشد که با وجود موانع مختلف موفق به یافتن عشق زیبا و ابدی می شود.

طولی نکشید که اوزجان تصمیم گرفت خود را به عنوان تهیه کننده امتحان کند. اولین فیلم او با عنوان “پس چی؟” در سال 1390 اکران شد.این بازیگر سرشناس علاوه بر بازیگری، وظایف تهیه کننده و فیلمنامه نویس این فیلم را نیز بر عهده داشت. این فیلم با استقبال تماشاگران مواجه شد و نقدهای مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرد.

زندگی خصوصی اوزجان دنیز

ازدواج اول: اوزجان دنیز در سال 1991 با هنرپیشه هاندان دنیز ازدواج کرد که این ازدواج تا سال 2000 ادامه داشت و به جدایی ختم شد.

فیلم Ozcan Deniz فیلم Ozcan Deniz

عکس اوزجان دنیز و هاندان دنیز همسر اولش

ازدواج دوم: اوزجان برای دومین بار در سال 2018 در سن 45 سالگی ازدواج کرد و حاصل این ازدواج یک پسر بود اما این ازدواج دیری نپایید و در سال 2019 به جدایی ختم شد.

فیلم Ozcan Deniz فیلم Ozcan Deniz

عکسی از اوزجان دنیز و فیض آکتان همسر دومش

ازدواج سوم: اوزجان در سال 2020 با سامر دادگر، طراح مد ایرانی ازدواج کرد. سامار 22 سال از اوزجان کوچکتر است.

فیلم Ozcan Deniz فیلم Ozcan Deniz

عکسی از اوزجان دنیز و همسر سومش سامر دادگر

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *