همتی، وزیر پیشنهادی اقتصاد: برای کنترل تورم تلاش خواهم کرد / شرایط پیچیده است، اما در مقابل مجلس مسئولم / شرایط اقتصادی بسیار سخت است و این شرایط ایجاب می‌کند که همه در خدمت نظام باشیم / اولویت خود را حفظ ارزش پول ملی و ثبات اقتصادی و رسیدگی به معیشت مردم می‌دانم / باید وابستگی خود را به نفت کمتر کنیم و صادرات از واردات پیشی بگیرد

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایرنا: وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه برای کنترل تورم تلاش خواهد کرد، تاکید کرد: با وجود پیچیدگی شرایط، در مقابل شورای اسلامی پاسخگو است.

ابراهیم رضایی با اشاره به جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در روز سه شنبه 2 مرداد 1403 هجری شمسی، افزود: – (سه شنبه) میزبان عبدالناصر همتی وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی بودیم. همتی در این دیدار به تجربیات عملی خود در صدا و سیما، بانک مرکزی، بیمه و دانشگاه تهران اشاره کرد.

وی تصریح کرد: همتی به تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر اولویت دادن به مسائل اقتصادی اشاره کرد و فرمودند شرایط اقتصادی بسیار سخت است و این شرایط ایجاب می کند که همه ما در خدمت نظام باشیم.

رضایی خاطرنشان کرد: همتی افزود هر جا باشم رویکرد اقتصادی دارم نه سیاسی و در خدمت نظام جمهوری اسلامی ایران جناحی عمل نمی کنم.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: وزیر برنامه پیشنهادی خود را برنامه اسناد بالادستی دانست و بر اساس برنامه هفتم توسعه برای تفکیک منابع و استفاده از منابع نفتی برای زیرساخت ها تهیه شد.

رضایی افزود: همتی بر صادرات بیشتر نفت تاکید کرد و گفت باید وابستگی خود را به نفت کاهش دهیم و صادرات از واردات بیشتر شود.

وی گفت: اعضای کمیته مطالبی را بیان کردند. همتی معیار کار و مسئولیت من را رهبر معظم انقلاب دانست و گفت: سعی می کنم تورم را کنترل کنم چون شرایط پیچیده است و از مجلس به ایشان پاسخگو هستم.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *